Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returporto ved reklamation ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en enkelt forhandler, eller rettere sagt en importør, som har kommenteret at vi returnerer meget og at vores "kvote" er ved at være opbrugt. Jeg tror på sigt, at det løser sig, for vi sælger ikke så meget at det tøj, så vi vil nok prøve et andet mærke.

De øvrige har endnu ikke kommenteret noget, jeg får nye varer retur, og ellers en kreditnota.

 

Selvfølgelig kan der ske smuttere, og vi har også modtaget varer retur med fejl, men som sagt er det meget lidt, og jeg har endnu ikke overvejet noget med hensyn til udgiften.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som noget man må aftale individuelt med sin leverandør. Hvis de ikke vil betale for kundens returnering må man jo så fx. dække denne omkosting ved højere priser. Din aftale med leverandøren er en aftale mellem erhversdrivende, så de er ikke forpligtet af hvorledes du sælger varerne videre.

 

Jesper

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det jo heldigvis ikke sådan at det sker ofte, og jeg har nu fået en aftale med min leverandør på lige netop denne reklamation.. Normalt sker det heller ikke så ofte at jeg får reklamationer, men det er blot at der har været 3 og de har alle været til udlandet, -og selvom jeg altid tjekker varerne inden de bliver sendt afsted, så er alle 3 fejl/reklamationer sket da brugeren/kunden har prøvet tøjet, -og det kan man jo ikke bøde for.. Men det er altså lidt træls at skulle betale så meget i porto, selvom det er uden forsikring for et par gamacher til 49,95.. Så er det altså for dyrt...

 

Men min leverandør har faktisk trukket hele det parti varer tilbage, da trådene sprang ved simpel brug.. Og det kan man jo ikke teste inden man sender afsted.. Og de har indvilget i at betale nogle af mine omkostninger pga. at de så tydeligt har lavet en fejl.. Så faktisk er jeg ret glad igen..... Men tak fordi I gav jeres besyv med her.. Man kan jo komme itvivl om mange ting, men så er det dejligt lige at kunne vende det med jer...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)