Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email sporing ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg sender hver uge en html email ud til en del. Og jeg skal til at finde ud af hvor mange ser den, hvor klikker de og hvor mange smider emailen ud osv.

Jeg er blevet anbefalet nogle forskellige udlandske. Men hvad findes der af gode bilige danske muligheder ? Kender i nogen ?

Mange hilsner fra Signe

Mange hilsner SB

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Det her er godt nok en udenlandsk, men jeg har simpelthen ikke kunne finde nogle danske der lå i nærheden af deres billige priser.

Vi er UTROLIGT glade for deres system - det virker bare! Vi har en almindelig pro pakke hos dem så vi kan se hvor mange i % der åbne vores mails, samt hvilke tilbud i mailen de klikker på. Hvis man vælger en pro + så kan man også se præcist hvem der åbner hvad.

Jeg lavede faktisk en tråd for et lille stykke tid siden, hvori jeg tilbød en iværksætter at, gratis, overtage min resterende 6920 e-mails for denne måned. Ingen har dog taget imod tilbudet. Så hvis du vil prøve YMLP så skal du være velkommen til det.

 

Ellers held og lykke med at finde en dansk.

Mvh.

Janus

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger aweber.com som vi også er godt tilfredse med, men igen udenlandsk.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er meget danske, men vil alligevel give dig muligheden for at prøve systemet :)

Du kan blandt andet se hvor mange der klikker og naturligvis de e-mail der har klikket og derved på sigt se hvilke der aldrig klikker i dit nyhedsbrev.

MailingList.DK

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus, tak for svar. Jeg må krybe til korset, jeg er ringe til engelsk og syntes det er svært at gennemskue hvad det præsict koster og hvordan man præsict gør. Jeg er bange for at det går i ged, hvis jeg ikke helt forstår det :-) Er blevet anbefalet aweber.com, men det ser ud som om at din løsning er billigere. Aweber tror jeg nok :-) skla have 30 om mdr. og din løsning 20, hvis jeg har 6.000. Jeg sender 4 gange på en mdr nogen gange til de samme adresser og nogen gange til forskellige ? er det så altid 20 om mdr ? binder man sig kun for en mdr af gangen eller ? For så kan jeg jo bare prøve det af og det værste der kan ske er at jeg syntes det er noget rod og har så kun tabt 20 dollar :-)

mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe Bennekou:

Hej Janus, tak for svar. Jeg må krybe til korset, jeg er ringe til engelsk og syntes det er svært at gennemskue hvad det præsict koster og hvordan man præsict gør. Jeg er bange for at det går i ged, hvis jeg ikke helt forstår det :-) Er blevet anbefalet aweber.com, men det ser ud som om at din løsning er billigere. Aweber tror jeg nok :-) skla have 30 om mdr. og din løsning 20, hvis jeg har 6.000. Jeg sender 4 gange på en mdr nogen gange til de samme adresser og nogen gange til forskellige ? er det så altid 20 om mdr ? binder man sig kun for en mdr af gangen eller ? For så kan jeg jo bare prøve det af og det værste der kan ske er at jeg syntes det er noget rod og har så kun tabt 20 dollar :-)

mange hilsner fra signe

Jamen så er det jo godt at vi kan hjælpe hinanden Wink

Hvis du har 6.000 nyhedsbrevsmodtagere som du skal sende ud til, 4 gange i måneden bliver det til ca 24.000 mails pr. måned - korrekt? Eller sender du kun 6.000 mails ud pr. måned?

Hvis det er 24.000 mails pr. måned - så koster en pro løsning hos YMLP 45$ 

Hvis det kun er 6.000 mails pr måned er det 15$

( Vi har en pro, og jeg vil sige at det er totalt frås at bruge en pro+, du får alligevel ikke gennemgået +6.000 mails for at se hvem der klikker hvor - man kigger typisk kun på de overordnede tal)

Ved YMLP der binder man sig for 2 mdr. og så kommer der et lille, meget uskyldigt, "tag" nede i bunden af e-mailen. I taggen står der at det er sendt med YMLP...

Hvad Aweber koster kan jeg ikke svare dig på, ej heller hvor lang tid man binder sig. Så det må blive en af de andre ;)

Hvis du har flere spørgsmål til YMLP så bare kom med dem ;) så skal jeg forsøge at hjælpe efter bedste evne...

 

Mvh,

Janus

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har l ige prøvet at maile til jer på salg@mailinglist.dk direkte fra jeres site, men den kommer retur med fejl ? Vil nemlig gerne have et tilbud fra jer ?

Mange hilsner SB

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

www.Autoresponder.dk er et 100% dansk system som kan meget mere end bare at spore. Prøv at melde dig til og oplev det selv.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du prøve at sende mailen igen?

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,  jeg skal kunne tage mine egne emails hver uge ? Altså jeg har en database som bliver opdateret hver dag med nye emailadresser og kontaktpersoner som ønsker informationer fra os. Så hver uge er det en ny liste med emailadresser. Kan man det hos Jer ? Jeg syntes at det man tit læser om, er at i skal have listen også retter i i den og sletter og sætter til , hvis kunder ændre noget. Men det skla jeg vide i min database og så har jeg samtidig 50 nye hver uge som skal med og jeg søger på forskellige produkter de forskellige mennesker står for at købe ind. Så jeg elder efter en løsning hvor jeg selv administrerer, men får statistikkerne ?  mvh signe 

Mange hilsner SB

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)