Kig på ebrev.info - det er et godt, dansk system, og de plejer at have et godt tilbud til Amino-brugere :-) |
Vi er i Firmafon super glade for: http://www.campaignmonitor.com/ Måske lidt dyrere end så mange andre, men kvalitet og service er i top!
Kig på ebrev.info - det er et godt, dansk system, og de plejer at have et godt tilbud til Amino-brugere :-) |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Det kan du sagtens idet du bagved har et administrationsinterface, hvor du kan indsætte, redigere og slette modtagere samt deres op til 30 "kanaler" du vil sende til i forhold til netop denne person. I praksis vil jeg da anbefale, at du bare bruger systemet som det er, så folk selv styrer det. Alternativt, at vi laver en kobling så du ikke skal spilde din tid på den slags trivielt arbejde. Ydermere tillader vi som for øvrigt som een af de få udbydere, at du kommer med din egen eksisterende e-mail liste, hvor vi importerer den i databasen. Venlig hilsen, Christian |
Hvad er dit nummer, så ringer jeg dig lige op ? er det ok ? |
Mange hilsner SB
47 17 32 64 |
Hej med jer, Jeg har i dag prøve at sende ud til 2 grupper. den eneste forskel var at på den ene var billedet (kampagnen) i very high opløsning (i photoshop) og den anden i high. Jeg fik: very high: Sendt til 3.407 og 1.151 åbende den og 104 klikkede i den High: Sendt til 3.403 og 1,115 åbnede den og 137 klikkede Så klik er bedst i "high" men åbnede er bedst i "very high" Jeg havde håbet der var stor forskel i åbnede, så jeg ikke var i tvivl om at jeg skulle have en mail der ikke fyldte så meget. Men jeg er ikke blevet super klogere, syntes jeg Hvad er jeres erfaring ? Skal man gå efter klik eller åbnede ? Umiddelbart siger jeg klik, men gemmer dem der åbnede min mail til senere, fordi de ikke har tid at klikke lige nu ? Håber i kan hjælpe mig... mange hilsner fra Signe
|
Mange hilsner SB
Med dagens internethastigheder tror jeg ikke du skal forvente den store forskel, med mindre billedstørrelsen går fra 50 kb til 1 mb, hvilket jeg næsten ikke kan forestille mig.
Mht. hvad du skal gå efter: Hvad ønsker du? At modtagerne klikker på dine links og besøger dit site, eller at de læser dit indhold? Mål efter det. :) Jeg tror ikke du skal regne med, at mange vender tilbage flere dage efter at have modtaget nyhedsbrevet og klikker på links. Det er, efter min erfaring, ikke normal modtageropførsel. Til gengæld kan du godt regne med en række læsninger over de næste par dage - ikke alle læser e-mails dagligt. |
Hej Signe. Ja, du kan desværre ikke rigtig bruge resultatet til noget. Forskellene er procentvis så små, at det kan være tilfældigheder, der har afgjort det hele. Nu er det MEGET uklart, hvilken forskel der er på grafikken - så hvis du skal være mere konkret må du oplyse højde og bredde på begge billeder - og meget gerne linke til dem, så jeg kan få et indtryk af, hvad det er, du sender ud. Er det en ægte splittest du har lavet? Dvs. efterhånden, som systemet tygger sig igennem din liste så sender den skiftevis den ene og den anden e-mail ud? Hvis ikke, vil der sikkert være store fejlrisici. Venlig hilsen, Christian |
Hej Christian, Tusind tak for at du gider hjælpe en nybegynder (jeg skulle have gjort det for lang tid siden, det er sjovt at prøve en masse af) den tunge hedder http://www.topsupplies.dk/emails/USB_juletilbud.htm og den mindre tunge hedder http://www.topsupplies.dk/emails/USB_juletilbud_high.htm Den der hedder high - er mindre tung og den der bare hedder "USB" er tung og very high. Altså 1272 og 110 på den tunge og 1235 og 151 på den mindre tunge. så der er flere der åbner den tunge, men flere der klikker på den mindre tunge. DEt er 28 % der åbner, det er vist meget godt, har jeg ladet mig fortælle :-)
Hvilke ting mener du at jeg skal prøve af, for at få det bedste nyhedsbrev ? Tænker at jeg vil prøve på forskellige tidspunkter og dage. Og at jeg vil prøve at skrive forskellige overskrifter, at jeg vil lave forskellige design i kampagnen og selvfølgelig forskellige produkter. Har du nogen gode ideer til noget jeg kan prøve af, så er jeg meget nysgerrig :-) |
Mange hilsner SB
Hej igen, Jeg syntes rigtig godt om yourmailin....dk og kan vælge mellem professionel og professionel pro. Den eneste forskel er at jeg kan i pro, se hvem der har åbnet og hvem der ikke har. Kan jeg bruge det til noget ? Først tænkte jeg at det er lige meget, så tænker jeg at jeg kan sende noget igen til dem der har åbnet om et par uger ? Altså en anden email end jeg sender til alle, for at huske dem på kampagnen. Giver det mig bare ekstra administrativt arbejde, som kan være helt lige meget, eller erfarer i at det giver bonus ? mange hilsner fra signe |
Mange hilsner SB