Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke(t) MLM selskab(er) har I kendskab til i Ukraine?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen Amino'er som har kendskab til et eller flere MLM selskaber med lager / kontor / distributør netværk i Ukraine, nærmere bestemt Sevastopol, som ligger på Krim halvøen halvt ude i Sortehavet?

Har NuSkin, Herbalife eller tilsvarende nutrition baserede selskaber afdelinger i Ukraine?

Hvad med MLM i Øst Europa? Er der basis for noget?

Lad mig få nogle forslag / indlæg.

Marvin

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg kender en super veletabeleret virksomhed jeg er en del af her hjemme som har Ukraine med som forhandler land. Havde du tænkt dig at starte op i Ukraine?

Jeg vil helt sikkert præsentere konseptet for dig såfremt.

 

Venligst

Allan

Fra København S
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Lyder interessant.

Hvilket firma snakker vi om?

Hvilke produkter / service?

Hvilken type bonus plan? (Matrix / unilevel / binær / stairstep break away)?

Om jeg vil starte noget op i Ukraine (MLM eller andet) afhænger af, hvad der sker under min rejse derned fra 28/10 og et par uger frem.

Først når jeg er tilbage i Danmark kan jeg sige mere om den side af sagen.

Var selv aktiv i MLM fra 1992 til 2007 og skrev bogen: "Network Marketing - En eksplosiv Megatrend" som udkom i 1997. (Kan stadig findes på visse biblioteker) Har siden 1999 kun arbejdet international på internettet og ejer pt. 250+ domæner, heraf adskillige relateret til MLM f.eks. http://www.networkmarketingsuccess.com

Marvin

 

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marvin

Nu Skin har ikke afdleing i Ukraine, men ellers i resten af Østeuropa inkl. Rusland.

Om der er basis for MLM i Østeuropa, ja helt sikkert Nu Skin har fået godt gang i Østeuropa.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte mig.

God tur til Ukraine.

Med venlig hilsen

Lillian

 

 

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marvin

LR Health & Beauty System er allerede etableret i Ukraine med lager. Vores sortiment har alt indenfor skønhed- og plejeprodukter "made in Germany", og disse produkter står intet bagved de kendte kvalitetsprodukter, du allerede kender indenfor skønhed- og plejeprodukter. Aloe Vera er helt sikkert de mest solgte, og det er ikke uden årsag, fordi produkterne er så lækre og gode, som de fleste har hørt om.

Har du interesse i at få en forretningspræsentation, hører jeg meget gerne fra dig igen.

Go weekend

 

Venligst Allan

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

lovenfeldt:

Hvad med MLM i Øst Europa? Er der basis for noget?

Eftersom du for 12 år siden forfattede bogen, "Network Marketing - en eksplosiv trend" - kunne jeg godt fristes til at spørge om du har været spærret inde i en glasklokke....? Bogens titel burde cementere det faktum at udvikling indenfor Network Marketing meget præcist formuleret er eksploderet  - og det i kraft at større, og større forståelse og accept af samme - ligesom den økonomiske udvikling og åbenhed mod øst helt logisk osse danner basis for Network Marketing i mange østeuropæiske lande.

Men, Martin... Marvin... hvad er der galt med det danske marked? Med din "erfaring" med Network Marketing ved du at "work local, think global" er en meget brugbar rettesnor...

Mvh.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Herbalife findes i Polen. Og ud fra www.herbalife.ua ser det også ud til, at de findes i Ukraine (Har ikke læst siden igennem)

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marvin

Hvordan var turen i Ukraine? Fik du etableret noget spændende?

Er du interesseret i at høre mere om LR Health & Beauty System og hvilke muligheder du har, så er jeg i denne omgang København frem til den 27. dec. Der bliver ligeledes afholdt Start- og Opbygningsseminar jævnligt, så vil meget gerne høre fra dig igen.

Venligst

Allan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)