Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle jer firmaer/butikker/virksomheder - 2009 GO Social!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen!

Jeg har for noget tids siden være meget aktivAmino med social markedsføring.
- Dengang (ca 2 måneder siden) havde jeg et mindre firma "Press2Press" hvis opgaver gik ud på at designe Facebook sider, og Twitter profiler, så de var Social optimeret. - Jeg vil gerne være ærlige med jer, det var ikke den mest gennemtænkte plan, men i forløbet lærte jeg UTROLIG meget, som jeg nu kan få gavn af.

Godt så.

Jeg har efter en masse overvejelse, og læren, valgt at tilbyde min viden til jeres butik/firma eller virksomhed, inden for Social Markedsføring og Social Media Marketing.

- Det som jeg kan tilbyde er :


- Strategi udvikling.

- Sparring

- Rådgivning

- Styring af Facebook Ads

- Overvågning af ROI (Return on Involvment)



Og


Hvis du virkelig er fuldstændig lost i Social Markedsføring tilbyder jeg også :

- Oplysning om sociale medier som er reelle for netop DIN virksomhed.
- Insight ind i den sociale verden, og hvordan det hele fungere.




Du kan læse meget mere omkring alt det her på min blog under "Social Marketing rådgivning" i Toppen af min blog.

Min blog - www.MChristoffersen.dk

Venlig Hilsen

Mathias Christoffersen.

 

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

du kan evt. skrive til mig på mn@smartetrusser.dk vil gerne høre om mulighederne for vores virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tak for din interesse!! - Jeg har sendt dig en email!

Rock on!

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Er lidt nysgerrig, hvilke værktøjer bruger du til at måle ROI?

Vh Aleksander

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Aleksander Soender:

Hej Mathias,

Er lidt nysgerrig, hvilke værktøjer bruger du til at måle ROI?

Vh Aleksander

SÅ vidt jeg ved - Så findes der ingen værktøjer. - Men den måde man kan gøre det på er - Kigge efter hvor mange der involvere sig. - F.eks

(I en facebook fanside) - Hey alle sammen, vi har fået den her nye service, bla bla bla - Hvad syntes du om den? / Er det nogen du kan bruge?

 - Hvis du forstår hvor jeg vil hen.

Så måler du det ved at se hvor mange der endten siger "Syntes godt om" eller skriver en kommentar tilbage.
Det er i hvert fald dét JEG forstår ved ROI - Return on involvment.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er de bløde værdier modsat Return on Investment. Der findes nogle forskellige værktøjer (metoder er nok et bedre ord) til at tilrettelægge og måle dit engagement. Check f.eks. http://blogs.forrester.com/groundswell/ hvis du ikke allerede kender den.

Vh Aleksander

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ROI = Return Off Investment

Des foruden kan man ikke bare måle et firmas succes på en facebooks side, det siger kun noget om hvem der har set siden, intet om man har tjent sin investering hjem.

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:
ROI = Return Off Investment

Så kommer jeg lige og er irriterende og retter ;-)

ROI = Return Of Investment

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen siger on, andre of - men varianten off har jeg ikke set før Wink

Facebook pages giver adgang til gode demografiske data om brugerne af den specifikke side, og med dem i hånden kan du klikke lidt rundt på bloggen jeg nævnte. Der er meget store forskelle på hvordan brugere - alder, køn, geografi, uddannelsesniveau osv - anvender sociale medier. Kender du din virksomhed el brands målgruppe kan du tilrettelægge dit engagement i sociale medier mere effektfuldt og få et større afkast af din involvering=investering.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)