Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik der FreeWay i den...

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for inputtet og spændende debat den har skabt. Dejligt at se, at du forholder dig professionelt til kritikken af dig selv.

Ligeledes er det fedt at høre, at du har haft god brug af Amino og E-pusher, så er det jo ikke helt skidt :-)

Selvfølgelig er det ikke rart, hvis din forventning holder stik og at brugerbetalinen ødelægger Amino ånden og sitet generelt.

Deler dog ikke din opfattelse, da jeg mere ser det som en måde at tiltrække og sortere burger på. Er ikke Amino Plus kunde, da jeg endnu ikke har følt behovet, men vil da håbe at tiltagene på plus abonnementet bliver således, at det måske vil tiltrække endnu flere gode aminoer, som kan hjælpe os alle, måske igennem faciliteter, der kan profilere dem endnu bedre og skabe forskellige platforme for deres forretning såsom freelancer platformen. En diskussion og forslag til dette vil være oplagt.

Personligt kan jeg kun hilse sådanne tiltag velkommen således, at alle IKKE føler sig nødsaget til (eller hvad de nu gør), at reklamere for dem selv hele tiden i gennem deres svar. Eksempelvis hvis en tråd starter spørger om et heller andet får han i nogle tilfælde en masse tilbud i form af 2 linier om alt muligt halløj, hvilket ikke vedrører hans spørgsmål. – Men nok om det, det er jo et iværksætter forum  - og alle vil jo gerne reklamere for sig selv, hvis det altså er på sin plads, ellers giver det jo nok heller ikke nogen reelle klienter alligevel. Brug Amino, som du altid har gjort samt light versioner og lignende tiltag, de bringer jo som du selv siger værdi for brugeren, og lad os håbe at Amino ånden forbliver og, at Amino plus blot bliver en styrkelse af Amino, har i hvert fald svært ved at se, hvorledes det tager værdi væk fra mig som almindelig Amino burger.

Dbh.
Kim Kampp

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Hmmm er det ikke en pige du har i din banner ... hvorfor den censur streg Stick out tongue Hvad er det der forgår ??

Den fik mig til at smile ... WOW Big Smile

Mvh
Juul

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Jeg kunne heller ikke rette i min signatur, da jeg blev opfordret til det. 
Så bed jeg sgu i det sure æble og fik mig et dejligt banner i stedet for.   

Jamen dog, Lone.
Hvad er det, jeg kan se klistret fast under dit vellignende billede? Big Smile
Overgav hun sig alligevel eller var det bare for at skabe opmærksomhed? Wink

Anyway.. velkommen i Plus-klubben.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg kunne heller ikke rette i min signatur, da jeg blev opfordret til det. 
Så bed jeg sgu i det sure æble og fik mig et dejligt banner i stedet for.

 

Og kun du kan have sådan et banner, uden at blive revet rundt af Amino Crew og andre Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg kunne heller ikke rette i min signatur, da jeg blev opfordret til det. 
Så bed jeg sgu i det sure æble og fik mig et dejligt banner i stedet for.

 

Ha ha ha, det er god humor.
Alt pånær animationen er fint for mig, men du får sgu lov til at beholde den et par dage ;-)
Og tak for handlen og tillykke med dit Amino Plus abb.

Dbh Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Ha ha ha, det er god humor.
Alt pånær animationen er fint for mig, men du får sgu lov til at beholde den et par dage ;-)
Og tak for handlen og tillykke med dit Amino Plus abb.

Dbh Martin

Se DET er da humor.
Men husk, at der også er mindreårige (millionærer) på Amino Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Martin - kan vi få et plus plus gold abonnement til at fjerne det der Cool

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jeg kunne heller ikke rette i min signatur, da jeg blev opfordret til det. Så bed jeg sgu i det sure æble og fik mig et dejligt banner i stedet for.

Så er Lone på banen igen Big Smile

Der er sådanne mennesker jeg elsker at hører meninger fra, da de er rimlige skarpe (elsker det).

Jeg har ikke skrevet meget her selv,  men hold da op hvor har jeg fået mange guldkorn herinde.

Så jeg hiver kortet frem og betaler det det koster, for at der stadig kan være økonomi i dette forum...

Hvem der tjener hvad og hvorfor er jeg helt ligeglad med, den tusse var hjemme fra dag 1.

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

@Jeg kunne heller ikke rette i min signatur, da jeg blev opfordret til det. Så bed jeg sgu i det sure æble og fik mig et dejligt banner i stedet for.

Så er Lone på banen igen Big Smile

Der er sådanne mennesker jeg elsker at hører meninger fra, da de er rimlige skarpe (elsker det).

Jeg har ikke skrevet meget her selv,  men hold da op hvor har jeg fået mange guldkorn herinde.

Så jeg hiver kortet frem og betaler det det koster, for at der stadig kan være økonomi i dette forum...

Hvem der tjener hvad og hvorfor er jeg helt ligeglad med, den tusse var hjemme fra dag 1.

 

 

I så fald stemmer jeg for, at Martin og jeg deler i porten   Big Smile

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Lone S. Hansen:

Jeg kunne heller ikke rette i min signatur, da jeg blev opfordret til det. 
Så bed jeg sgu i det sure æble og fik mig et dejligt banner i stedet for.

 

Og kun du kan have sådan et banner, uden at blive revet rundt af Amino Crew og andre Big Smile

Du skulle bare vide hvad der foregår bag kulisserne her på Amino Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)