Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Freelancer er i luften - Skab ny forretning

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen - InvestorKapital.dk:

Det er en super god service, som jeg er sikker på nok skal blive en stor succes. Jeg kommer i hvert fald til at bruge den mange gange i tiden som kommer.

Tak for det!

Jeg har lige oprettet en opgave, og er i den forbindelse stødt på problemet at jeg skal angive et budget for opgaven. Som udgangspunkt er der ikke et loft over opgavens pris, og da jeg ingen viden har om, hvor lang tid det tager at opfylde min forespørgsel, så synes jeg, at det skal være markedskræfterne (udbud / efterspørgsel), som sætter prisen. Da jeg ikke kan indtaste "giv et bud", så har jeg indtastet 0,00 kr. i stedet.

Det er dog ikke retvisende at skrive 0,00 kr., da man derved kunne få opfattelsen af, at jeg ønsker opgaven løst gratis, og dermed ikke har penge til at betale med.

Alternativt kunne jeg indtaste et budgetloft så højt, at jeg ved, at opgaven kan holdes indenfor rammerne (eks. 500.000 kr.), men det vil jo ligeledes give et helt forkert indtryk af mine forventninger til opgavens omfang.

Mit spørgsmål:
Er det muligt at tilføje "giv et bud" som valgmulighed under budget for opgaven, så jeg som opgavestiller ikke tvinges til at tage stilling til opgavens pris?

Mange hilsner,
Martin

 

Hej Martin

Helt enig og sådan bliver det inden for meget kort tid.
1-2 uger vil jeg tro.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo rigtig godt! Det ville dog stadig være fedt om man kan indtaste specifikke søgeord, det kan jo være at der kommer opgaver under andre rubrikker som stadig er relevante! I får dog lige en chance at stable det hele på benene først!

mvh

Anders

vilter.dk - digitale godnathistorier med barnet selv i hovedrollen.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fremgår ikke nogen steder om budget og bud er med eller uden moms.

 

Eller er det bare mig der ikke kan se det?

 

Mvh. bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler lidt en kategori til os som har bygget vores egen CMS løsning og som ikke bruger alle de færdiglavede systemer som findes på markedet.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

der mangler også lidt forklaring på hvordan man skal skrive sine referencelinks... der står links til... men skriver man fx http://www.minibyt.dk/ bliver dette ikke til et link når man kigger profilen igennem. enten skal man vel kunne skrive det via en WYSIWYG editor, eller også skal systemet vel selv finde ud af at det er links man skriver?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Larson:

Det lyder jo rigtig godt! Det ville dog stadig være fedt om man kan indtaste specifikke søgeord, det kan jo være at der kommer opgaver under andre rubrikker som stadig er relevante! I får dog lige en chance at stable det hele på benene først!

mvh

Anders



Den feature kommer på i løbet af næste uge som en service for Amino plus medlemmer.

Dbh Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Kalvslund:

Det fremgår ikke nogen steder om budget og bud er med eller uden moms.

 

Eller er det bare mig der ikke kan se det?

 

Mvh. bo

Det er eks. moms, men det må vi gøre tydeligere.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

der mangler også lidt forklaring på hvordan man skal skrive sine referencelinks... der står links til... men skriver man fx http://www.minibyt.dk/ bliver dette ikke til et link når man kigger profilen igennem. enten skal man vel kunne skrive det via en WYSIWYG editor, eller også skal systemet vel selv finde ud af at det er links man skriver?

MVH Kim



Du har ret, det er på todo listen.

Dbh Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Larson:

Tror helt klart at det bliver en succé! Hvårnår kommer søgeagent-funktionen så jeg kan få en mail når der dukker tilbud op indenfor mine kompetencer?

 

MVH

Anders

 


Hej Anders

Så er den funktion online.
Alle Amino Plussere kan nu få en mail hver gang et bestemt ord optræder i et udbud.
Det foregår i menuen "Alert".

Dbh Martin

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)