Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side.....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ved at være færdig med min hjemmeside og ville høre om i har noget jeg burde gøre bedere.

Tænker at sætte den i "luften" snart ville bare lige have nogle andre øjne til at se på den

Siden er http://www.lampecity.dk

På forhånd tak

Niels Norspang

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm synes ikke så meget om at den er så firkantet og så er et vildt kedelige farver.. Skriften ude i menuen er også kedelig..

Du sælger lamper, burde det så ikke være en lys hjemmeside!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden loader ikke herfra, selv om jeg godt kan loade shoppinnet.com hovedsiden

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Loader heller ikke hos mig :(

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, Øv, den loader heller ikke hos mig, har sendt en mail til udbyder

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Så lykkedes det endelig at komme ind på din side, og jeg må sige, at du / din webmand er sluppet ret fint fra det. Jeg er enig i, at den mørkegrå farve, der dominerer sitet er for dyster og trist. Gør den meget lysere, eller endnu bedre - vælg en hyggeligere farve. Vi snakker jo om lamper, som skal lave hyggebelysning i diverse hjem. Jeg synes til gengæld, at siden er meget overskuelig og nem at bevæge sig rundt på. Personligt er jeg ikke så vild med, at menuerne til venstre står med store bogstaver. Jeg ville skrive dem med små bogstaver - det ser mere elegant ud - og så bare vælge en størrelse, der alligevel får dem synliggjort. I øvrigt synes jeg rigtig godt om logoet. :-)

Mvh

Thomas Høedt Thomsen     www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Udmærket design, men ser mig helt enig i dem, som siger, at den er for dyster.

Jeg vil lægge vægt på din navigation, for den er jo nok den der skal fungere bedst, for at du får nogle kunder i butikken:

  1. Jeg skal ikke lede efter "Læg i indkøbskurven". Det skal være den største knap ever på produktsiden og helst i grøn ;-)
  2. Hvad er "SAN FRANCISCO"? Er det lamper fra SF, er det en serie af lamper, er det den stil de kører i SF. Som forbruger, så skal jeg helst have at vide, ud fra ankerteksten, hvad der gemmer sig bag linket. Ellers klikker jeg ikke. Mit råd er altså at inddele dine kategorier efter, hvad det er, og ikke serier, producenter og lign. F.eks. "Væglamper", "Loftslamper" osv.
  3. Jeg ved ingenting om avance osv. på lamper, men lur mig, om I ikke også tjener bedst på tilbehør, som i så mange andre brancher. Så ville det da være oplagt at sælge kunden nogle pærer, der passer til den lampe jeg lige har lagt i indkøbskurven.
  4. I stedet for at have din søgning i højre hjørne kunne du flytte den over i menuen til venstre, der hvor der nu står "Log på Gæst".

Og lige til sidst, hvad er det her "1 stk : Omkostninger i forbindelse med betaling 38,97 DKK". Jeg vil gerne betale for levering, men betale for at betale?!

Jeg håber det kunne bruges :-)

Ha' en god aften.

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusninde tak for jeres kritik, det var lige hvad jeg havde brug for. Når man sidder alene og laver sådan noget så er det godt at få nogle øjen på som ikke er venner og fammilie.

Har rettet det med betaling for betaling, det var en fejl. Har selv tænkt på at lave en menu struktur som du taler om og så have et punkt der hedder serier. Har ingen planer om at sælge tilbehør og med de fleste lamper følger der lyskilder.

 

Med venlig hilsen

Niels Norspang

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Billedet som blinker på forsiden er ualmindeligt irriterende! Det fjerner min fokus fra  siden, og jeg får lyst til bare at lukke ned og google efter andre steder at købe en lampe..

Derudover loader siden meget langsomt.. Hvorfor har du det banner oppe i toppen af din side? Det ødelægger designet.. Og siden hvornår er en lampe butik begyndt at reklamere for lingeri, og overhovedet begyndt at linke til andre butikker? I hvert fald skal de fjernes fra toppen..
Det virker som om dit topbanner ikke rigtig udfylder hele sin plads.. I hvert fald er der et sort stykke imellem det, og kanten af boksen..

Hvorfor er betalingsmulighedslogoerne i S/H, på nær paypal.. Hele farveskemaet er meget dødt, i forhold til lamper, som giver lys og liv..

Resten af siden gider jeg ikke kommentere.. Det tager for langt tid at loade de forskellige sider..

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Ved ingenting om web design så kommenterer bare som en potentiel kunde:

Ros først Stick out tongue 

God design -rene linjer og ikke alt for meget info på siden.

Flot billede i flash, gør din hjemmesidde mere levende.

Ris:

1. Farvene er for kedelige og ja enige med dem der sagde at der mangler "lys" på din side. Prøv og gør det mere indbydende så at man får lyst til at blive på din webshop.

2. Produktnavnene Dallas, Denver osv. ser meget underlige ud og jeg mister interesse fordi disse navne virker ikke troværdigt (det kan være det er kun mig).

3. Brug gerne flere dejlige lyse fotos i din flash(gerne med forskellige stiler)  sådan at de skifter.....3-4 forskellige fotos så du kan fange opmærksomhed hos så mange forskellige kunder som muligt.

mvh,Kristi  (der også kæmper med færdiggørelse af min webshop og kommer i Amino snart for at få lidt feedback)

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)