Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsudvikling

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger 3 partnere der har hvad det kræver at starte egen virksomhed.

 

Mindre risikofri investering - vi arbejder i team - du bliver ikke alene!


Tænk stort og start småt!


Hilsen



mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Hører den ikke til under multi-level marketing???
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej nej, det er et fast job der garantere 25.000 i måneden som minimum

 

"Hvis du tør drømme om at tjene mindst 25.000 kr. ekstra om måneden, på
deltid, ved siden af dit normale job så ring"

 

Ud over at man er garanteret 25.000 om måneden, behøver man heller ikke at have nogle kendskab til, eller ønske om at arbejde i, branchen. De skal nok give dig en lederuddannelse med fastløn plus gode provisionsmuligheder, det strengeste krav er dog at du kan lide sol, tid sammen med familien og har en internetforbindelse.v

Hvis du kigger på alle de store firmaers jobopslag, vil du bemærke at de også "slår" mest på, at folk skal være dovne og ville nyde sydens sol sammen med familien og kun sekundært søger folk med branchekendskab og ambitioner. Det er ganske normal praksis.

 

Disclaimer: ALT ovenstående er selvfølgelig dybt ironisk.


Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det drejer sig om FLP (Forever Living Products) hvilket iøvrigt skulle være ganske udemærket.


Og dokumentet er skrivebeskyttet... 

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Man bør som virksomhed huske på, at en kunde eller en potentiel kunde som  har en dårlig oplevelse/udtalelse med virksomheden siger dette til 21 andre som siger det til .....

 

Man får ikke de gode resultater ved, at tale dårligt om andre virksomheder- man skaber sig et dårligt image og det er synd for dig! 


Men det er dog tilfredsstillende at der er mange der anvender Network Marketing modellerne uden at være bevidst derom. Bare uvidenhed - eller -
Hvis du intet ved, kan det ikke skjules med en masse tom snak - det afsløre blot hvor uvidende du reelt er.

Se et eksempel her







Hilsen













mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-09-2006 23:55:59 Forfatter: john sommer
Men det er dog tilfredsstillende at der er mange der anvender Network Marketing modellerne uden at være bevidst derom. Bare uvidenhed - eller -

 

Nej, det mener jeg egentlig ikke. Hvis du sammenligner mund-til-mund metoden*, der bare dækker over at fortælle en god oplevelse videre, så har du overset de mest karakteristiske ting ved MLM. Hvor MLM går ud på at anbefale noget for at tjene penge, bruges mund-til-mund kun af folk der virkelig synes de kan stå inde for det produkt de anbefaler, og kun anbefaler det fordi de tror på at modtageren vil kunne bruge det - ikke fordi de selv bliver opfordret til det, ved at få stillet en pengebonus i udsigt.... faktisk tvært i mod, for deres procentvise chance for at vinde de konkurrencer vi kører, bliver jo mindre jo flere brugere vi får.

 

Så nej, det er ikke uvidenhed, men en meeeget dårlig sammenligning ;)

At benytte sit netværk til at markedsføre sig er meget normal, og en ganske god ting da de jo allerede har tillid til en. Men hvis man samtidig med deres tillid også vil have penge, kan førstnævnte meget hurtig forsvinde. Det er også derfor der er et gammelt ordsprog om ikke at blande penge og venner sammen.


* Burde vel hedde mund til øre ;)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy!

Kunne du være interesseret i at vi "byttede" web-link´s - markedsføring er jo anbefalinger og introduktion af et produkt som vi selv bruger og troer på ikke - Vi er i Welness branchen med en række gode produkter - fra Forever Living Product - vi bruger dem selv og ved derfor noget om dem.

Welness branchen er i voldsom vækst - ses også i din gaveliste - flere og flere mennesker efterspørger luksus produkter til invordes og udvordes brug.



Hvordan skulle man kunne anbefale nogen noget uden selv at kende/anvende produktet ? - det er nok for teoretisk tænk på de produkter sælges hver dag via salgskanalerne - mon de selv anvender/kender disse ?

Der er - ved jeg - en hel del sælgere derude som skifter branche mange gange og kommer så med et andet produkt som de sælger (anbefaler) og det må være vanskeligt, at bevare sin selvrespekt og salget i disse situationer, men som du ved sker dette ofte.  

Ok vi har da set mange sager i erhvervslivet hvor markedsføringen er skudt langt over målet og mange sager i kølvandet derpå - det er ikke ualmindeligt - og det sker i alle brancher - der jo er "brodne" kar i alle brancher - det er heri man skal udskille sig og være unik i sin serviceoplevelse af produkterne og ydelserne. 
Du skulle give dig selv lidt tid til at se dette web-site igennem - og se lidt på hvordan vi griber det an!
 






Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)