Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg købe sådan et stempel?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvor skaffer man sådan et stempel, stempelmaskine som kan stemple på plast af den her art. (Se bunden af billedet) Uden det smitter af el. bliver tværet ud. 

 

Mvh. Nicklas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge i en boghandel eller kontakt en af de mange kontorartikel forhandlere der findes...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg så lige gøre:)

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt en engang. Du skal finde dem hos en der også forhandler kortprintere altså dem til at printe studiekort, id kort osv. De har typisk også en maskine som kan trykke bogstaver som på dit sygesikringskort..

Beklager jeg intet link har, men håber det kan lede dig på rette vej.

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

  Du finder ikke udstyr som kan dette i en boghandel eller kontorforsyning.

Den type tryk kan laves på to måder, hvis det skal være holdbart: Serigrafisk tryk (silketryk) eller som thermoprint.
Serigrafi er godt ved større oplag og der er også det som giver det mest holdbare resultat. Ulempen er dog et det er forbundet med nogle ret høje opstartsomkostninger til film, rammer m.m. Så derved er det mest benyttet ved større ens antal.

Thermoprint er en slags digitaltryk hvor motivet varmes fast på kortet. Det foregår ved hjælp af nogle farvebånd som passerer et "printhoved" som i stedet for at printe med f.eks. blæk, så i stedet bruger varme og derved kan varme farven fra farvebåndet over på kortet. Fidusen ved denne teknik er at den kan bruges til meget små og unikke antal. Maskinerne til dette koster dog en del afhængigt at hvor avancerede de skal være og hvor mange farver der skal kunne printes med. De helt små billige kører blot med én farve. De lidt større kan fås med CMYK (4-farve) og så er der også nogle som f.eks. kører med 6-farver hvor det så typisk er CMYK+hvid+ekstra - den ekstra kan så være en farve så som guld, sølv eller andet specielt. Thermotryk er dog ikke så holdbart som silketryk, så der er en risiko for at det kan slides hurtigere af. Typisk har thermotryk det med at falde af i "flager".

Så uanset hvad, så er du ude i en investering som starter omkring 5.000 kr. og så ellers går derop af Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Jeg ligger mig op af Jesper. Utroligt hvad den mand vedSurprise

Men det kommer an på, om det skal laves med forskelligt nr. Eller det samme, på alle.

For skal der forskelligt på, så er silketryk ikke vejen frem, så er der kun termotryk tilbage. Og det er også den måde en kortprinter printer på.

Men ellers er jeg ikke enig i Jesper om hvad der er dyrt. Men han kender sikkert mange af mine konkurranter på silketryk fronten, og ja mange af dem, tager en god pris for tingene. Men der findes muligheder for at holde prisen nede. Og start omkostninger og film, kommer man ikke udenom. Men som jeg gerne siger, så kan en overhead også bruges, hvis kvaliteten ikke er afgørende.(det visuelle i et tryk). Uden at jeg skal fremhæve mit firma, så skal man være vågen i serigrafi branchen, for selvom nogle firma'er tager en stor opstart pris, så er det ikke ensbetydende med kvalitet, men mere de produkter som de bruger.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har poserne, mente bare at have hørt man kunne få en lille maskine man lige stak posen hurtigt ind i og så stemplede den en dato, som man havde indstillet maskinen/stemplet til.

Det andet lyder ret omfattende, men om i har ret el ej skal jeg ikke kunne sige:)
Men tusind tak for svar og god weekend.

 

Nicklas 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

  Nu er jeg mere med - jeg troede at det var selve motivet du ville trykke og ikke datomærkningen Geeked.

Datomærkningen kan klares med et stempel. Men du skal dog være opmærksom på at et normalt stempelfarve består af vandbaseret blæk og derved kan flyde ud afhængigt af plastikoverfladen, ligesom blækken også kan opløses i vand.

Men enig; der må findes en maskine som kan lave sådan en datomærkning som er vandfast.
Men der er vi ude i noget emballering/detail halløjs som jeg ikke rigtig ved noget om Zip it!.

/Jesper

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tydeligt misforstået hvad du søgte.. beklager..

 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bare helt i orden. Må lige finde ud af hvad jeg gør:)

Håber fortsat at der nogle der evt. kan hjælpe el. give et hint?

 

Mvh. Nicklas

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)