Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVORDAN bruger du Twitter?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann Mertz:

Hej Mathias!

Hvis du gider afsætte 1½ time til at se dette videoklip, så er jeg ret sikker på at du vil gå i gang med twitter inden længe og have en god idé om hvordan man bruger det osv.:

http://onlinepr.dk/blog/flarup-og-winum-om-internettets-indflydelse-paa-kommunikation

Held og lykke :-)

Med venlig hilsen

Nikolaj

 

Jeg bruger  skam allerede Twitter. - Jeg skrev bare den her tråd for at få lidt debat igang, så folk som måske ikke bruger det, kan blive inspireret af det :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra helsingør.
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger et enormt lækkert program der hedder "Tweetie" på min Mac / iPhone. :)

Det har et super lækkert interface-design og er super enkelt, hurtigt og smartere end at bruge www.twitter.com

Jeg bruger selv twitter til at følge med personer som inspirerer mig. Jeg kigger på deres tweets og får enden selv inspiration til et nyt projekt, eller får flere idéer til et jeg allerede er igang med. :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Twitterkonto, men må være helt ærlig, jeg får den ikke rigtig brugt.... dog har jeg linket den til min FB profil, så der sker lidt :-)

Kan jeg i øvrigt linke Twitter til min Fanside på FB? og hvis, hvordan gør jeg det??

Dbh

Sanne

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mitSannejeg:
Kan jeg i øvrigt linke Twitter til min Fanside på FB? og hvis, hvordan gør jeg det??

Ja da! - Hvis jeg forstår dig ret vil du linke til din twitter profil på FB.
Du tager blog linket - www.twtter.com/mitsannejeg (Nu ved jeg ikke lige hvad du hedder på twitter, men et eksempel - Du sætter altså / efter twitter, og skriver dit twitter navn.

Også linker du det endten i en status opdatering på FB, eller skriver det under Information, eller i den lille tekst boks ude i siden :)

 

Hilsen Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kanonde - TUSIND TAK Geeked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger twitter rigtig meget. Deler info om, hvad jeg sidder og bruger tiden på; nørder og hygger med 'kolleger', som jeg føler, jeg falder i hak med – indtil nu kun indenfor andre brancher; sparrer, skriver om nye tiltag og blogindlæg… whatever.

Fra starten var jeg lidt skeptisk, men når man som jeg arbejder alene, er det utrolig lækkert sådan pludselig at have kolleger. Og så kan man endda selv vælge dem :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige jeg har problemer med at få nogen til at følge mig som har samme interesse områder som mig, tit er det nogen med flere tusinde followers.
- Og de spammer og skriver om alt muligt ligegyldigt.

- Så er der de amerikanske jeg prøver at følge lidt, men det er ikke altid lige værdigfuldt det de skriver, så det ender tit med at jeg ikke følger særlig mange ad gangen.

- Findes der en liste med folk som kunne have interesse for en selv?

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Reed:

Ja da! - Hvis jeg forstår dig ret vil du linke til din twitter profil på FB.
Du tager blog linket - www.twtter.com/mitsannejeg (Nu ved jeg ikke lige hvad du hedder på twitter, men et eksempel - Du sætter altså / efter twitter, og skriver dit twitter navn.

Også linker du det endten i en status opdatering på FB, eller skriver det under Information, eller i den lille tekst boks ude i siden :)

Pt. er det sådan at jeg er linket mellem Twitter og min private FB-profil.

Det jeg gerne vil er: når jeg skriver en besked på min Fanside på FB, at beskeden automatisk vises på min Twitter-profil.

Kan det lade sig gøre?

 

Kh

Sanne

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mitSannejeg:

Pt. er det sådan at jeg er linket mellem Twitter og min private FB-profil.

Det jeg gerne vil er: når jeg skriver en besked på min Fanside på FB, at beskeden automatisk vises på min Twitter-profil.

Kan det lade sig gøre?

 

aaah, på den måde.

Ja - Der findes vidst en facebook applikation som kan gøre dette, men tror bare du kan søge på det i den lille søgeboks.
bare prøv med Twitter

Så burde den vidst kunnefindes som applikationt il din FB fanside.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)