Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parfumeret olie

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger kontakt til en etableret producent af parfumerede olier.

Mvh. Anders

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det vil nok hjælpe hvis du var lidt mere specifik mht. hvad du søger !  Hvad mener du med parfumerede olier?  hvad erde anvendes til f.eks foder, levnedsmidler, olielamper eller noget helt andet? 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være til parfumer, kosmetik eller sådan noget olie til at smøre kroppen ind i?

Skal det være med færdige udviklede dufte eller vil du have lavet dine egne?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jo da, det var måske en idé :)

Jeg skal bruge olierne til at producere sæbe, og duftene skal være "rå". Således at jeg selv kan blande de dufte jeg ønsker mit produkt skal have.

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Yde:
Jeg skal bruge olierne til at producere sæbe, og duftene skal være "rå". Således at jeg selv kan blande de dufte jeg ønsker mit produkt skal have.

Er det æteriske olie du skal bruge? Dem kan du købe mange steder. . . blandt andet hos The Body Shop. Husk at blot de er bedst koldpresset.

Med venlig hilsen Christina


Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, bl.a. også æteriske olier. Men jeg skal gerne have kontakt til producenten. Ellers bliver det for tungt rent økonomisk med for mange mellemhandlere.

Anders

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Yde:

Ja, bl.a. også æteriske olier. Men jeg skal gerne have kontakt til producenten. Ellers bliver det for tungt rent økonomisk med for mange mellemhandlere.

Anders

Til at parfumere sæber med skal du da ikke  nødvendigtvis bruge æteriske olie men pafume koncentrat.  En del æteriske olie kan give allergi.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunstkompagniet:
Husk at blot de er bedst koldpresset

Bedst i forhold til hvad ?  en noget udokumenteret påstand du kommer med.

 

Mvh

Ravn

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Til at parfumere sæber med skal du da ikke  nødvendigtvis bruge æteriske olie men pafume koncentrat.  En del æteriske olie kan give allergi.

Okay, tak for info.

Har du nogen erfaring med parfumerde olier?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til de varmpresset. I de koldpresset æteriske olier får man den rene vare, hvor imod de varmpresset (med damp) kan man få lidt af det hele med. Det er det samme med olivenolie. Dem her beskriver det vist meget bedre: Koldpresset olivenolie

Jeg mente det bare som en hjælp, da det kan være lidt af en jungle, når man skal købe æteriske olie (baseret ud fra min egen erfaring) Jeg har tidligere arbejdet for The Body Shop i 7 år, som blandt andet sælger æteriske olier.  

Men det er rigtigt at der er mange som er alleriske overfor æteriske olier (det er jeg også selv). Men er det olier du skal bruge til sæbe? og skal du selv lave det? Ellers er det jo en mulighed at få lavet dit produkt ved et firma som laver 'private label', som f.eks. Allison 

Hilsen Christina

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)