Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om vores site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har lige lanceret vores nye site. Og der er jo ikke grænser for, hvor godt man selv synes det er. Men det der tæller er jo:


  1. Kommunikerer det

  2. Er budskabet til at forstå

  3. Kunne du finde på at kontakte os

  4. Er du i målgruppen


Hvis du gider svare på det, vil jeg være super glad.

 

(For en god ordens skyld - vi kontaker dig ikke fordi du svarer - men er du interesseret i at hører mere, så sig endelig til)

 

Sitet hedder www.cas.dk

 

 

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Jeg tolker at jeres core business er jeres CMS, samt udvikling af sider for firmaer på denne platform.
Alligevel skriver I "Online kommunikation" som et forretningsområde - endda som det første i toppen på jeres side. Jeg synes desværre ikke resten af indholdet på siderne giver mig indtrykket af, at I er erfarne på netop dette område.

Ellers synes jeg siderne er flotte og indbydende. Konceptet lyder spændende, såvel ud fra en privat brugers synspunkt, som for mindre virksomheder. Som kunde er idéen med at jeg kun betaler for det jeg skal bruge god, men I skriver ikke hvad f.eks. de enkelte moduler koster?

Jeg savner muligheden for at se en demo af jeres CMS. Hvadenten I evt. kan tilbyde at man kan få et gæste login og afprøve det, eller at man kan få en personlig demo f.eks. over telefon/web, så burde I overveje denne mulighed.

Tommelfingre op!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kort kommentar fra min side: Det ser super professionelt ud! Rigtigt lækkert!

God vind!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Jeg synes også at det er et flot site, måske lidt for lyst (der anvendes stort set kun hvid/grå farver), men ellers rigtig godt.

Skal jeg fremhæve en ting, så er det brugen af medarbejder billeder. Der er billeder af medarbejderne på alle sider, og det gør siden mere personlig og nærværende end så mange andre sites. Det er langt bedre end de typiske "amerikanske" billeder af folk som intet har med firmaet at gøre.

Hvis jeg stod på bar bund og skulle have lavet et website, så kunne jeg godt forestille mig at et besøg på jeres site ville få mig til at kontakte jer.

mvh Carsten
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin side...
Dog som Carsten skriver den er lidt lys...

Den er nem at finde/navigere rundt på....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)