Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sekundært domæne til SEO??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Min viden om SEO kan betegnes som "..... eh hva ær dhet??"

 

Indtil for en måned siden kendte jeg ikke begrebet SEO. I Aminoer har givet mig et lille indblik i denne verden. Alle tiders. Tak for det.

 

Så vidt jeg har forstået så handler det bl.a. om at optimere teksten på ens hjemmeside så de ord der søges på fremkommer så ofte som muligt. ER det rigtigt??

 

Nu ved jeg godt at det kan være svært at forene en masse søgeord med fornuftig tekst, for ingen gider læse en masse gentagelser. Og der er også nogle grafiske aspekter at tage hensyn til. Man kan jo ikke tilrettelægge en hjemmeside udelukkende med henblik på en god placering på søgemaskinerne.

 

Men kunne der så ikke være en ide at opkøbe nogle domæner som man bruger til en masse relevant tekst. Disse sub domæner vil få en god placering på søgemaskinerne som så folk så vil klikke på. Og så må det jo være muligt at viderstille til ens primære domæne. Er der hold i denne ide eller har jeg misforstået noget mht. SEO??

 

Mvh

Morten 

Tilmeldt 30. Sep 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du helt klart misforstået....

 

 Det bedste råd til dig er ,,, gå ind på google og søg på '' SEO ''   læs så meget om det der...

 

 Der findes både danske og undenlandske sites med masser af gode råd...

 

            Hilsen   Mogens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er vi inde på noget med cloaking/doorway pages. Det kan hurtigt få din side slettet fra søgemaskinerne :)

Prøv at læse blog-indlæggene på www.demib.dk og så bare følg de link, der dukkerop rundt omkring. Alt andet lige, er de gode til at linke til hinanden de SEO-gutter, så du finder hurtig en sindsyg masse læsning. God fornøjelse.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da bestemt en mulighed at benytte andre domæner til at "spamme", men der er mange ting du skal være opmærksom på når du cloaker eller bruger doorway pages. Vær SIKKER på, at de sekundære domæner på ingen måde kan forbindes med dig. Anden server, anden ejer af domænerne, ingen links fra primære domæne til sekundære, osv. Og så skal du være sikker på, du benytter nogle metoder, som Google ikke lige opdager med det samme... Nogle metoder er mere åbenlyse end andre og bliver derfor hurtigt "fanget". Men det er da bestemt værd at eksperimentere med. Spørgsmål et er mere om du har tiden til at eksperimentere med dette, og kan klare at starte forfra igen og igen :)

Men mit bedste råd til en newbi er nok at læse noget mere om det på blandt andet www.joyzone.dk og http://webmaster.hephey.dk/153 hvor du ser metoder til at lave sider som er både for søgemaskiner og besøgende... 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det er ikke fordi intentionen var / er at spamme. Men tanken var at publisere nogle mere dybdegående artikler hvor man måske kom til at gentage sig selv lige lovligt meget. Dvs. info sider med en masse tekst og ikke så meget andet, som så gerne skulle blive opfanget af søgemaskinerne. At spekulere i SEO på andre måder er jeg slet ikke kvalificeret nok til,

 

Nå men i føste omgang vil jeg koncentrere mig om at få lavet en ny hjemmeside ) Tak for svarene

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)