Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af SEO ydelser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har annonceret på AdWords i årevis, men jeg er begyndt at overveje om vi skal købe os til noget professionel assistance på SEO fronten. Vi har længe haft SEO projektet som noget vi skulle kigge på internt, men den ene ting tager jo den anden og pludselig er der ikke sket en skid :-)

Specielt et par af vores udenlandske sites kunne godt bruge en SEO vitamininsprøjtning.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre andre herinde fra's erfaringer med at købe SEO ydelser.

* Er der noget man skal være opmærksom på i den måde en partner arbejder på (det skal jo helst være Google-"lovligt", så man ikke bliver sparket ud).

* Hvordan afregnes der typisk med SEO partneren ? (timepris, performancebaseret, fast pris) ?

Samt, naturligvis vis der er andre spørgsmål jeg burde have stillet (og ikke har) :-)

Håber et par vil dele lidt ud af deres erfaringer

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Engelbrecht:

* Er der noget man skal være opmærksom på i den måde en partner arbejder på (det skal jo helst være Google-"lovligt", så man ikke bliver sparket ud).

* Hvordan afregnes der typisk med SEO partneren ? (timepris, performancebaseret, fast pris) ?

Google lovligt: Gå i dialog med din udbyder om ricikoen. Hvis seo kun laves efter hvad google skriver i deres retningslinjer, så kommer du ikke langt. Omvendt skal man ikke gå efter at gøre det stik modsatte Big Smile

Afregning: Begge dele er en mulighed. At aftale en ikke-preformance-pris er tit det billigste. Nogle udbydere tilbyder rabat hvis du aftaler c-antal timer på forhånd

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg plejer at indhente tilbud fra flere på auktion basis hos getafreelancer og se hvad de kan give mig for mit budget, som regel er det så udspeciferet hvad jeg får.

Jeg giver dem mine keywords og så byder de ud fra det og mit max budget, der plejer at være en hel del at vælge imellem og man kan se deres referencer.

F.eks :

-Tilmelding til 100 linkskataloger med forskellig title
-10 artikler uploadet til ezine og goarticles
-25 forum posts
-25 blog posts 

 syntes det er en udmærket måde at gøre det på, de fleste får mange job derinde fra og de er ikke interesseret i at få dårlige tilbagemeldinger der påvirker deres overall image, så de leverer varen syntes jeg!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

downloade gratis disse seo bøger så du ved mere og kan vide hvem der er god eller dårlige køb evt. den fulde udgave ,

Du kan også søge på google og skrive søgeoptimering læse nogle af blogsene om emmet og vælg en af dem der ligger øverst på google .

Du kan lettere gennemskue efter at have læst søge optimering bøgerne , den god eller den dårlige søge ord optimering ekspert

 http://www.seo-lex.dk/  download_light.asp (SEO-LEX af Thomas Rosenstand)

 http://seo.demib.dk/gratis-seo/ (SEO 2.0 af Mikkel DeMib Svendsen)

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om SEO til din forretning.

Kontak mig på tlf. 20561677

mail. jltotalweb@gmail.com

 

Vh. Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mikael skriver så prøv at få en nogenlunde forståelse for SEO før du går i gang med dette. 2/3 af al trafik fra Google kommer fra organisk søgning.

@Prof iSEO

Jeg ville finde det meget mere professionelt hvis du ikke havde en Gmail adresse.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Prof iSEO:

Hej Sebastian

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak om SEO til din forretning.

Kontak mig på tlf. 20561677

mail. jltotalweb@gmail.com

 

Vh. Jonas

 

Du har skrevet ét indlæg herinde, ingen brugerinfo og din kontaktmail er en @gmail?

Jeg lader imidlertid mine tvivler komme dig til gode mod forventning om at du svarer på følgende. Hvad er dine referencer?

 

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvordan afregningen sker er meget forskelligt fra bureau til bureau. Ligeledes er det afhængigt af hvad kunden ønsker, hvilken branchen du er i m.m.

Vi har lavet en del SEO for flere store og små firmaer hos Novicell, så du er velkommen til at kontakte mig på msk at novicell dot dk for at høre lidt om referencer og fremgangsmåde.

Mvh.

Martin Skøtt

Novicell

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)