Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af ny shop udbyder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Ja jeg ved der er mange indlæg herinde i forvejen om netop dette enme og har læst og læst, men håber alligevel der er nogle der vil komme med feedback i mit tilfælde.

Pt. har vi en scannet shop og er egenlig ikke helt tilfreds så overvejer hvad der er af andre muligheder.

Der er flere forskellige ting hvor vi ikke synes scannet lever helt op til vores forventninger så hvis vi skal skifte skulle det gerne være til en udbyder der kan tilbyde de ting vi føler der "mangler" Og synes helt ærlig det er ret svært at gennemskue hvad der er af muligheden når man ikke kender meget til det.

Vi fik i marts 2009 nyt design på vores side www.hopppeloppe.dk lavet af scannets design afdeling, vi har 1 gang siden marts haft brug for hjælp til en rettelse ang designet, men scannet har nu lukket deres design afdeling og vi blev stillet videre til et ekternt design firma som skulle hjælpe. Det tog dem 4½ uge at sætte en søge knap op på min forside, hvilket i min verden er alt for lang tid.

Nå, men nu står vi her igen og har brug for hjælp igen med en lille finesse til vores forsiden, men de sender den bare videre og synes ikke helt min tålmodighed rækker til 4 ugers venten for at få fjernet en enkelt kasse på forsiden.

Så er på udkig efter en shop udbyder der ikke er helt så låst som jeg føler scannet er på mange måder. Vi har været i dialog med dem ang. søgeoptimering hvor de foreslår en linkpakke på 5 søgeord og 15 timrs optimering til 10.000 eks moms. De mener ikke vi selv kan gøre noget forhold til optimering og det kun er scannet der kan tilbyde den løsning. Men kan det virkelig passe at man er låst til at bruge dem?

Vi vil gerne have en samlet shopløsning da det umiddelbart er nemmest at overskue ved et hurtigt skift og vil samtidig gerne have hjælp til opstart med design. Og selvfølgelig det væsenlige der skal gøre hvis domænet ligges over til en anden udbyder så vores google placeringer ikke forsvider helt.

Vi har fået tilbud fra et firma der vil hjælpe med en dandomain shop. Der er prisen 30.000 for at skifte domæet over også 3 måneders hosting, men dette er uden hjælp til design eller andet. Er det virkelig prien det koster?

Og hvad ang google er det så muligt at fastholde nogle af sine placeringer hvis man skifter shop udbyder eller ryger man helt tilbage?

Håber der er en masse kloge hoveder der vil dele ud af deres viden?

Mvh Tina

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis I ikke forlader Scannet, så er I meget velkomne til at kontakte os, vi arbejder rigtig meget med Scannets produkter og vi har bestemt ikke 4 ugers ventetid :)


// Peter

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

 

Jeg vil gerne give dig et tilbud på en Dandomain løsning. Du er meget velkommen til at kontakte mig på simon@dyngby.com eller på tlf. 30 51 12 10. Håber jeg hører fra dig

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tina

Vi vil gerne hjælpe dig med din nyenshopløsning. Vores showcase finder du på www.webshop-luxus.dk der er videopræsentation og download af produktark.

Shoppen er opbygget sådan at den er søgemaskine optimeret, du skal bare oprettet dine produkter, skrive nogle spændende artikler.

Extern linkbouilding må du selv klare, har du brug for hjælp er vi aldig længere væk end telefon, og mail, og vi svarer også i weekenden.

Har du et unikt design, kan til tilpasses mod en merudgift på ca 5600 kr

Der er naturligvis integration til SummaSummarum, og mulighed for integration til e-conomic, webpack,PNL,

Der er online manual, og gratis kursus via vores online site www.videoguider.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tro der er seriøst mange herinde der har ligeså mange idéer til at hjælpe dig.

Så vidt jeg er orienteret kommer ScanNet med en ret omfattende opdatering af deres nuværende hosted shop løsning.

Vil anbefale dig at afvente og se hvad den kan gør for dig. Den er på trapperne nu. og den kommende uge.

Min egen virksomhed levere e handels løsninger baseret på Magento eCommerce. Det produkt har du bestemt også rig mulighed for at blive opdateret på herinde. Og hvem der tilbyder løsninger baseret på samme.

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også tilbyde dig en ny webshop baseret på det professionelle system Magento. Se evt. en demo shop her:

http://demo.magentocommerce.com/.

En køreklar shop inkl. unit design, opsætning samt hosting og betalingsgateway hele første år koster 9.995,-. Du er meget velkommen til at kontakte mig for flere detaljer, eller læse mere her: http://getashop.dk

Jeg vil dog ligesom Nils anbefale at du lige venter og ser hvad den nye version af Scannet kan gøre for dig. Den bliver dog efter sigende dyrere end den nuværende version!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

 

Kan se, at du har fået et par svar herinde, men vil da lige komme med mit beskedne bud på en løsning også Wink

Shoop.nu skulle gerne kunne give dig det, du har behov for. Her er det hele ikke så fastlåst, så du kan bestemme meget selv, og lave mange rettelser selv uden det store kendskab til IT. Du kan se demo'en på www.demo.shoop.nu (man kan også få andre designs, f.eks. sit eget)

Jeg håber du finder en løsning, der passer til jeres behov!

 

Bedste hilsner

Maria

 

Ps. WebShoop (som e-handelsløsningen hedder) er søgemaskineoptimeret.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)