Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bridge - MLM og Investering, første af sin slags i verden!

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller

Jeg tror ikke Mianne ved hvad DowJones er eller hvad det er Ravenpack har udviklet.

Mianne

DowJones har ikke været med rundt på roadshows for specifikt at promote Ravenpacks løsninger overfor Bridge investorer, men for at promote deres produkt som anvendes af mange virksomheder på verdensplan i takt med et stigende behov for hurtigere information og analyse af aktier. Dow Jones har et finansielt prodult baseret på Ravenpack teknologi som de sælger, ligesom hvis nogen laver et produkt baseret på Microsoft teknologi som f.eks. .NET

Det er absurd at sætte MLM scams i forbindelse med DowJones. 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:

Fashion-Seller

Jeg tror ikke Mianne ved hvad DowJones er eller hvad det er Ravenpack har udviklet.

Mianne

DowJones har ikke været med rundt på roadshows for specifikt at promote Ravenpacks løsninger overfor Bridge investorer, men for at promote deres produkt som anvendes af mange virksomheder på verdensplan i takt med et stigende behov for hurtigere information og analyse af aktier. Dow Jones har et finansielt prodult baseret på Ravenpack teknologi som de sælger, ligesom hvis nogen laver et produkt baseret på Microsoft teknologi som f.eks. .NET

Det er absurd at sætte MLM scams i forbindelse med DowJones. 

Noget kunne tyde på at hun har misset noget eller der er givet fejlagtige informationer på "salgsmøderne"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker det sidste punkt i deres FAQ Big Smile

"Spørgsmål: Jeg har ikke en krone at investere for. Jeg har dog en pension, og hvis jeg hæver den i utide, skal jeg betale høj skat. Desuden er det meget risikabelt.
Svar: En pensionsopsparing kan være mere eller mindre fradragsberettiget i opsparingsperioden og beskattes typisk med 40% (dog op til 67%), når den udbetales. Det udbytte der løber på hvert år beskattes med en udbytteskat på 15%.
Hæves pensionen før pensionsalderen, betales 60% i skat. Ulempen ved at hæve pensionen i utide er altså højst (60-40=)  20 procentpoint. Man får derved udbetalt 33% mindre.

Har du en pension på 500.000 kr., kan du f.eks. ud fra en risikobetragtning hæve halvdelen og investere den gennem Bridge. Investeringens størrelse bliver da 250.000 minus 60% i skat, altså 100.000 kr. Efter 12 år er disse 100.000 kr. blevet til 6,88 mio. kr. før skat eller 3,8 mio. efter skat (ved 3x på 3 år). De penge der tjenes gennem Bridge skal du først betale skat af, når der trækkes penge ud.
De øvrige 250.000 som du ikke investerer i Bridge er på det tidspunkt måske blevet til 400.000 kr.(ved 4% årligt efter udbytteskat), og af dem skal du betale 40% i skat ved udbetalingen, så det bliver 240.000 kr.
Det er de 3,8 mio. kr. du skal sammenligne med de 240.000 kr."

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:

Har du en pension på 500.000 kr., kan du f.eks. ud fra en risikobetragtning hæve halvdelen og investere den gennem Bridge. Investeringens størrelse bliver da 250.000 minus 60% i skat, altså 100.000 kr. Efter 12 år er disse 100.000 kr. blevet til 6,88 mio. kr. før skat eller 3,8 mio. efter skat (ved 3x på 3 år). De penge der tjenes gennem Bridge skal du først betale skat af, når der trækkes penge ud.

WTF!!! Hvis man kan gøre 100.000 kr til 6,88 mio kr, så giver man sku da ik andre muligheden for at investere!!! Så tager man da hele profitten selv!!!

Damn de er crazy og fuck nogle syge tal!!! Chok chok chok...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ved at have samlet trådene.

Det foregår på denne måde.

1. Bridge Network har lavet en aftale med en bank i Schweiz

2. Denne bank stiller en intern elektronisk handelsplatform til rådighed for de aktier som Bridge opkøber i private virksomheder.

3. Bridge Network lister aktierne til en given pris og lader medlemmerne i Bridge Network handle disse aktier indbyrdes.

Bridge Network ejerne får således deres investerede kapital tilbage relativt hurtigt, såfremt der er folk som Mianne der køber sig ind og hopper med på galejen. Skulle en af de virksomheder som Bridge Network har investeret i, gå konkurs, så har aktierne værdi 0 og så har alle i Bridge Network der har købt disse aktier tabt deres penge.

Undtagen bagmændene, for de har jo solgt aktierne videre og via indskud og handler fået afdækket deres investering 100%,

Temmelig smart scam, men hold kæft det er farligt for medlemmerne. Endnu farligere bliver det, når Bridge Network overtager majoriteten i et selskab og måske vælger at likvidere dette eller lade det gå konkurs og så overføre aktiviterne til et andet selskab. VUPTI så har alle i netværket tabt undtagen ejerne og dem der i mellemtiden har solgt og trukket deres penge ud, hvis det kan lade sig gøre.

Her kan man tale om at der kan jongleres som det passer idémagerne :-)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:

Nu er jeg ved at have samlet trådene.

Det foregår på denne måde.

1. Bridge Network har lavet en aftale med en bank i Schweiz

2. Denne bank stiller en intern elektronisk handelsplatform til rådighed for de aktier som Bridge opkøber i private virksomheder.

3. Bridge Network lister aktierne til en given pris og lader medlemmerne i Bridge Network handle disse aktier indbyrdes.

Bridge Network ejerne får således deres investerede kapital tilbage relativt hurtigt, såfremt der er folk som Mianne der køber sig ind og hopper med på galejen. Skulle en af de virksomheder som Bridge Network har investeret i, gå konkurs, så har aktierne værdi 0 og så har alle i Bridge Network der har købt disse aktier tabt deres penge.

Undtagen bagmændene, for de har jo solgt aktierne videre og via indskud og handler fået afdækket deres investering 100%,

Temmelig smart scam, men hold kæft det er farligt for medlemmerne. Endnu farligere bliver det, når Bridge Network overtager majoriteten i et selskab og måske vælger at likvidere dette eller lade det gå konkurs og så overføre aktiviterne til et andet selskab. VUPTI så har alle i netværket tabt undtagen ejerne og dem der i mellemtiden har solgt og trukket deres penge ud, hvis det kan lade sig gøre.

Her kan man tale om at der kan jongleres som det passer idémagerne :-)

Og det passer jo perfekt med deres valg af lokation for Bridge, nemlig BELIZE!!! Ingen ved hvem der står bag og evt tager alle aktiverne over i et nyt firma...

Det er satme gennemtænkt!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Og glemte lige. Der var en der skrev man fick "kickback" for at skaffe ny medlemmer til netværket, det skulle ikke forbavse mig at dette kickback kun kan bruges til at handle aktier med på deres interne platform. Så ren pseudo men medlemmerne ser værdien stige hehe

Og hvis Bridge så "gemmer" en antal aktier, så der altid er for lidt i udbud, så kan prisen kun stige, og ejerne for endnu større provenu på investeringen,

Hatten af for dem der har udtænkt dette. Men stakkels dem der hopper med på den.

Det er fanme uhyggeligt du! hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:

Og hvis Bridge så "gemmer" en antal aktier, så der altid er for lidt i udbud, så kan prisen kun stige, og ejerne for endnu større provenu på investeringen,

Hvem kan egentlig tjekke hvor mange aktier der er i cirkulation, og på hvilken værdi disse er holdt op?

I teorien kunne bagmændene bare sætte unlimited aktier i cirkulation, da ingen har kontrol, og dermed score $$$ rigtig mange gange, inden ejerskabet af firmaerne "stjæles" fra de stakkels aktionære...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion Seller

Yep du har ret der. For der er intet der forhindrer dem i at oprette selskaber til hvert enkelt investering og så kalde selskaberne det samme som det firma de har købt aktier i, da navn jo aldrig skal anvendes i offentligheden.

Så hvis de investerer for 50.000.000 og stifter selskab til det formål hver enkelt gang og hvis de får f.eks. aktien til kurs 10, og dermed ejer 5.000.000 aktier, så er det intet til hinder for, at selskabet der har foretaget investeringen har 50.000.000 aktier der udbydes. Og der er aldrig nogen der kan tjekke værdien, med mindre man får at vide hvor mange % at Bridge Network ejer i f.eks. Ravenpack og så efterfølgende tjekker regnskabet.

Men det er private firmaer, så der er meget ringe muligheder for at efterprøve den reelle værdi.

Det er næsten for smart til at være sandt.

Håber man i fremtiden kan hente disse skriverier :-) 

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Ja ok nu du nævner Dow Jones, så blev der vist tvivlet på min påstand om at de ejede 20% af Ravenpack.

Dow Jones var med på roadshow i både Frankfurt, Real Madrid og London da dette firma skulle fremlægges for medlemmerne i Bridge.

 

Mener Real Madrid er en fodboldklub......

 

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)