Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentligt udbud

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg ved ikke om der er nogen af jer aminoer der følger med i de offentligt udbud på TED databasen.
Men om ikke andet er jeg faldet over et interessant udbud på FSB kommunikationssystem, det drejer sig i alt sin enkelthed om en CMS portalløsning.
Udbudet kan ses her http://ted.europa.eu/Exec?DataFlow=N_list_results.dfl&Template=TED/N_result_details_curr.htm&Page=49&docnumber=2006192607&StatLang=DA
Det er en oplagt opgave for os at gennemføre, men udbudsgiveren har opstillet nogle krav til økonomisk kapacitet og tidligere opgaver som vi desværre ikke kan leve op til. F.eks. er det krævet at man skal have gennemført min. tre portalopgaver med en kontraktslig værdi på min. 500.000kr, hvilket vi ikke har. Det mest finansielt omfattende vi har lavet er energitjenestens portale (www.energitjenesten.dk, skoleenergi.dk håndværkernes energiforum, etc.) men denne opgaver ligge stadig et stykke under den ½ mill.

Så til sagens kerne, er der nogen af jer aminoer som har en virksomhed lignende vores? Bare med lidt mere levetid og nogle lidt tungere opgaver på bagen.
Og om i evt. kunne være interesserede i at lave et samarbejde omkring opgaven, hvor i kunne "outsource" dele af opgaven til os?
Om ikke andet så syntes jeg da at der skulle være nogle aminoer som bød på opgaven, da den jo ligger lige til højrebenet.

Mvh Peder S Jensen
        TakeTwo I/S

Klostertorvet 6-8, 2. tv
8000 Århus C
www.taketwo.dk

Mail: psj@taketwo.dk
Tlf: 40685707



Lige på en sidenote, har jeg placeret dette indlæg det rette sted? Eller er jeg helt galt på den...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)