Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få succes, følg succes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu siddet i erhvervshuset Damatech Huset i mere end 6 måneder efter min uddannelse. Jeg vil gerne være selvstændig, har jeg sagt til direktøren af erhvervshuset Martin Christensen - Det ville han gerne hjælpe mig med, ved brug af sin erfaring og netværk.

Det går i den rigtige retning. Ved Martins hjælp og ved at turde at sige ja, er jeg kommet med i en gruppe der har fået en omgang opmærksomhed. Da vi gerne vil rådgive den kommende borgmester i Randers.

Det gav en forside i går i Randers Amtsavis. Her er en del af artiklen: http://amtsavisen.dk/article/20091103/RAM/711039967/1026

Kan I have en god onsdag :)

Venlig hilsen

Daniel Delaney

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det, og held og lykke med din nye leve vej.

 

Det handler tit om at turde sige JA! Mange føler en god sikkerhed i deres nuværende job, men hvis man virkelig skal ud over stepperne, skal man turde tage chancen og satse.

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tillykke med omtalen og held og lykke med dit fremtidige virke som selvstændig - det ser ud til at gå i den rigtige retning  Smile

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Stort tillykke med omtalen, det er rigtig flot, held og lykke til dig.

Det er dejligt at du får så stor opbakning med din opstart. Jeg kan godt forstå at I mener at virksomhederne  bare kan bruge motervejen i stedet for en ny bro og at kræfterne skal bruges et andet sted.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)