Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tekstlinks!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Det er forsøgt før, og nu prøver vi igen: Lad os samle en liste over steder, som tilbyder at tekstlinke til vores sider uden omkostninger!

Jeg lægger ydmygt ud:

www.add2me.dk katalog

www.freelancer.dk (I indlæg på opslagstavlen er <a href tilladt)

www.amino.dk (sigatur links fx)

www.find-linkpartner.dk (nyt site fra medamino)

www.linkedin.com (tilføj et site i din profil og gør profilen offentlig. Se fx mit link i signaturen)

 

Håber at andre i tråden hér vil bidrage med konkrete links til steder som disse. Lad os springe den generelle diskussion over denne gang og holde os til at hjælpe medaminoer med at få samlet lidt links sammen.

 

Hilsen Anders

 

 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.dmoz.org/



Fint initiativ, Anders - lad dem flyde.



mvh Hans



Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Wiki''en er jo et genialt sted til sådanne nogle lister/samlinger. Hvis altså er det ok at bruge den til det også.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil foreslå at lave det som et indlæg i Wiki'en, det er en brugbar ressource for mange på længere sigt, og der vil det kunne blive mere overskueligt efterhånden som der kommer flere til. Jeg har oprettet en lille side i Wiki'en med et par af de sider der er nævnt indtil videre:

Wiki: Tekstlinks

Kan se Lars kom mig i forkøbet og skrev det mens jeg lavede siden, men anyway, håber folk vil opdatere den der inde :)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil foreslå følgende: At man enten poster links i denne tråd (hvis det andet er lidt for besværligt) eller anvender Wikien. Jeg påtager mig gerne at overføre informationerne herfra til Wiki efterhånden som listen bliver "færdig".

Så skriv bare løs! :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, kan vi så få nogen flere ind i kampen? Der må da være folk derude, som gerne vil dele med deres medAminoer :)

wiki er opdateret ang tekstlinks med flere nye. Tak for det!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Idé og reklamefilmkonkurrencen Kort&Godt tilbyder også linkbytte, de skal dog være relateret til sites indhold somhandler om film, musik og idé og konceptudvikling... læs mere på http://www.kortoggodt.info

 

Mvh

Tommy Duus

Kort&Godt

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

 

Fint initiativ.

Alle der tilføjer sig her i tråden eller i wikien, burde også lige tilføje sig, allerede nævnte, www.find-linkpartner.dk

 

Jeg tilbyder også tekstlinks!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Nikolaj:

Find-linkpartner trænger vist til lidt moderation. Kort&Godt's hjemmeside står til at have en pagerank på 10. Dask-online.dk står til at have en pagerank på 9. Det ville være flot, meen... :)

Fint initiativ i øvrigt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)