Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Webshop + ide af varer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Amino brugere.

 

Jeg har været igang med at stable en webshop på benene og har nu fået nogle varer på plads.

Nu er mit spørgsmål så bare hvad mener i om den? Er mit valg af varer godt nok for alm. mennesker som du og jeg? Kunne jeg sætte noget andet af (måske) større interesse ind? hHvilket synes du at du ville kunne bruge mest?

 

Håber i har tid til at skrive jere mening.

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Flyttet til korrekt kategori

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Når man logger sig ind på forsiden, så er der ingen billeder eller tekst, det skal du da lige arbejde med.
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, forsiden skal bestemt ændres.

 

Jeg synes iøvrigt at dine produkter er ret fede, men indpakningen mangler noget. Jeg føler næsten at jeg står i Harald Nyborg og kigger på fedt tøj. Der skal bestemt arbejdes med designet.

 

 

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias

 

Dine produkter er OK..... - men den holder altså ikke med en standardwebshop fra "Onlinesalg" !!! - Det virker for useriøst - og du har ingen muligheder for personlige tilretninger.

 

Spørg her på "Amino" om anbefalinger på gode og billige CMS-løsninger med proff. grafisk design - og du helt sikkert få minimum 10-15 gode bud....

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at det er problematisk at man forlader shoppen når man skal betale. Hvad nu hvis jeg ombestemmer mig og vil have en ekstra T-shirt? Hvad gør jeg så? Jeg mener at man skal holde kunden i hånden i hele processen og skabe tryghed omkring handlen, og allerhelst skal man kunne ændre sin ordre helt frem til det punkt hvor man trykker "Send".

Har du ikke mulighed for at bruge dit eget logo/firmanavn i toppen af siden? Hvad med en DNS pegning så shoppen får dit eget domænenavn istedet for http://www.classone.onlinesalg.dk/ ?

 

mvh Carsten

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
min første tanke er .. hvad sælges der ??

Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen alle jer som har lagt en mening her.



Ja jeg er bekendt med at det ikke er proff. med en af de såkaldte Gratis Webshops som der er mange af i omløb.



Jeg er igang med at designe min egen webshop og implementere mit eget shop system.



Og self. kommer der noget på "Forsiden" som man kan kigge på og læse.



Grunden til at det ikke er på min gratis shop er at det kun er
tilbudsvarerne som kommer på forsiden. og da dette ikke er tilfældet så
har jeg valgt at lade den tomme front stå som den nu gør.



Det jeg var mest interesseret i var jeres mining om de forskellige varer og vare valget.


Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Mathias

 

Jeg har været inde at kigge og koncentreret mig og pigesiden. Det er der min forstand er.

Mangler viden om din målgruppe og prisniveau osv. for at kunne være mere konkret

 

1.Det første der falder i øjene på mig er mangel på bling bling. Du går en højsæson i møde..

Og og og for at pointere det er ikke for sælge mine egne smykker ( målgruppe osv )

 

2. Noget af det virker lidt sommerligt farvemæssigt ( kan være svært at abstrahere i shoppen)

 

3. Halstørklæder huer handsker

 

4 Kjoler

 

 

Ellers så er der nogle fede ting

 

Håber du kan bruge det.

 

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne Fogel.



Tak for dit indlæg.



Selvfølgelig kan og vil jeg bruge dit indlæg til noget. Og tak fordi du skrev nogle varetyper som jeg også bør sætte ind.



(selvfølgelig kan vi finde ud af noget promotion af dine produkter (har
selv handlet hos jer) du kan jo altid sende mig en mail ell.l.)



Jeg takker endnu en gang mange gange for dit indlæg.


Side 1 ud af 2 (15 indlæg)