Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis eBrochure

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Jeg er lige begyndt at lave elektroniske brochurer. De laves som .exe filer, zippet filer eller .dwb filer (mest udbredte format på verdensplan til elektroniske brochurer, bøger etc)

For at promovere dette nye medie og for at skabe lidt opmærksomhed om mulighederne vil jeg gerne give et par Aminoer et tilbud om at få lavet en eBrochure gratis. Det eneste krav er at I er på btb markedet og selv leverer tekst til indhold.

 

Det er muligt at inkluderer alle medier og filtyper. Også flash. Der er mulighed for at indsætte formularer, gøre brochuren tidsbegrænset og der er en betalingsfunktion hvor det kræver et log in for at kunne læse indholdet. Anvendelsesmuligehderne er derfor mangfoldige og kan bruges som produktkataloger, firmapræsentationer, og meget andet.

 

Send en pm hvis I er interesseret. Så kan vi måske hjælp hinanden.

 

Med venlig hilsen

Morten Andersen - WideEyes

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du et link til et eksemplar man kan se???

Det lyder meget interessant!

Mon ikke det kan bruges som viral markedsføring?

 

MVH Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

 

Nu er Viral markedsføring et helt nyt begreb for mig men det lyder som en interessant ide. Hvis du har forslag til indfaldsvinkler så er jeg meget taknemmelig.

 

Jeg har ikke noget eksempel online, men send mig din mail adr så sender jeg en reference pr mail samt lidt mere om mulighederne.

 

Jeg har selv læst om ipaper og ezmag etc. De er også gode på hver sin måde, men kræver at man allerede har en pdf fil. Og så har man ikke selv kontrol over filerne og det er relativt dyrt hvis man ofte har behov for opdateringer. De brochurer jeg laver kan designes med Internettet eller en Cd i tankerne og man kan udnytte alle de muligheder der er. Samtidig får man fordelene fra en alm brochure, men 3d bladrefunktion etc.

 

Hilsen Morten 

 

 

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Viral markedsføring ses oftest som online spil eller de små stumper sjove film, som folk sender til hinanden via email..

For at folk synes de er sjove at sende videre skal filmene, være sjove, groteske eller gå lige grænsen af hvad der eretisk rigtigt at filme.

 

Så min tanke var at man måske kunne lave noget sjovt med sådan en brochure.. evt. ent tegnet komedie, en konkurrence, humoristiske jokes osv...

 

Jeg har sendt dig en pm, håber at modtage en mail :-)

 

 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

 

Så har jeg sendt dig en mail )

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

Ellers har jeg et eksempel du kan se, vi tilbyder det samme...

Se det her:

http://www.inmedia.dk/Huh.html

 

Klik på det røde banner der er i højre hjørne hvor der står "Ekstra -se digital version her"

Jeg har også andre eksempler, med bla. hele magasiner... Skriv endelig hvis du er interesseret i at se dem, så lægger jeg dem gerne på nettet.

Mvh. Mikkel Johansen
Inmedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ønsker at markedsføre dig viralt, så har jeg sikkert en brugbar løsning til dig.

 

Send mig en mail info@kortoggodt.info

 

Mvh

Tommy Duus

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt initiativ...

Jeg har sendt dig en PM.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
En PM??? Personal message??

 

Hvorledes tjekker jeg den?

 

Tommy

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)