Hej Magle lige en ultra kort beskrivelse. Vi har udviklet et system hvor du kan oprette dine produkter, og sende ordre til dine leverandøre. Du har alt information om dine produkter og dine indkøb til at ligge på et websystem, så dem du ønsker der skal have adgang kan få adgang bare de kan komme på nettet. Dine leverandører vil altid have adgang til opdateret informationer ang. produkter og indkøb. Alle ordre, ordrebekræftelser og følgesedler ligger i systemet. Du vælger hvilke leverandøre du vil handle med, og systemet vil fremstå som dit, med dit logo. Her er et link til en artikel vi har haft i erhvervsbladet. Har du spørgsmål må du endelig ringe 28876308 eller skrive jbn@supplynbuy.com mvh. Jacob |
Indkøb legende let !!!
|
Hej Magle Måske men i dag bestiller man jo typisk over telefon eller fax. Opretter man ordre i vores system får leverandøren en mail med ordren på, så bestillingsmæssig er der jo ikke den store forskel. Forskellen ligger i at leverandøren skal trykke på en knap for at bekræfte, og på en når han sender varen. det er som slet ikke så indviklet. SupplyNbuy er oprindeligt tænkt som en hjælp til virksomheder der køber i udlandet. Hvis man ligger specifikationer og tegninger på sine vare, er informationen altid tilgængelig Mvh Jacob |