Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær mere om MLM

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold op der er mange kritiske mennesker som køre på MLM - er det ulovligt, stjæler de mine penge, er de useriøse osv osv.

Men - et godt redskab til at lære mere omkring denne seriøse branche, finder du lige her:

Direkte Salgs Foreningen i Danmark

http://www.disafo.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ovesen:

Men - et godt redskab til at lære mere omkring denne seriøse branche, finder du lige her:

Direkte Salgs Foreningen i Danmark

Den fortæller så nada om de enkelte selskaber, så redskab og redskab er vel et farligt ord at bruge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

ovesen:

Men - et godt redskab til at lære mere omkring denne seriøse branche, finder du lige her:

Direkte Salgs Foreningen i Danmark

Den fortæller så nada om de enkelte selskaber, så redskab og redskab er vel et farligt ord at bruge...

Lige der vil jeg give dig ret: som redskab er Disafo-siten værdiløs - og er nu heller ikke just kendt for at være en dynamisk organisation, endsige website. Men Ovesen har en pointe - ift. lovgivning/regler på området.

I bund og grund er MLM en meget simpel forretningsform - så simpel at den gøres besværlig, mystificeres m.m.

Men nej, et redskab bliver disafo.dk ikke. Måske engang.

 

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Lige der vil jeg give dig ret: som redskab er Disafo-siten værdiløs - og er nu heller ikke just kendt for at være en dynamisk organisation, endsige website. Men Ovesen har en pointe - ift. lovgivning/regler på området.

Wink men en organisation der ik arbejder for medlemmerne, har jo svært ved at udbrede et budskab...

Lasse Burholt:

I bund og grund er MLM en meget simpel forretningsform - så simpel at den gøres besværlig, mystificeres m.m.

Dem der gør det besværligt og mystiks er jo dem som "sælger" eller pusher MLM... Ved alt det hemmelighedskræmmeri og love guld og grønne skove opnår man jo skuffede folk, som ik får det lovede, og dermed stempler de det som fusk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske et dumt spørgsmål, men jeg tager sgu chancen.  :

Hvad står MLM for?

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Multi-level Mark (så det lige ... ja, det var et dumt spørgsmål) ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:
Hvad står MLM for?

Meget Let Markedsføring ;-)

 

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:
Hvad står MLM for?

Manglende Logisk Markedsføring

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:

Måske et dumt spørgsmål, men jeg tager sgu chancen.  :

Hvad står MLM for?

jeg prøver at forklare det ved en del om det , da  jeg mener vidst  man skal lave saglige kommentar til de andre i MLM tråd skal man vide lidt om detSmile

Multi-level marketing (MLM), (også kaldet network marketing er et begreb, der beskriver en markedsføringstilladelse, der bruges af nogle virksomheder som en del af deres samlede markedsføringsstrategi.

Strukturen er designet til at skabe en markedsføring og salgsstyrke ved at kompensere for initiativtagere selskabets produkter, ikke kun inden for salg de selv skaber, men også for salg af andre initiativtagere de indfører til virksomheden, at skabe en downline af distributører og et hierarki på flere niveauer kompensation i form af en pyramide.

De produkter og virksomheden er normalt sælges direkte til forbrugere og potentielle forretningspartnere ved hjælp af forholdet henvisninger og mund til mund markedsføring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikael.

Tak for din uddybende beskrivelse.

(Til jer andre: undskyld jeg "spammer" tråden)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)