Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce og Navision?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har de sidste par dage læst lidt på dette forum og har nu oprettet mig da jeg har et par spørgsmål.

Jeg er igang med at starte en webshop, jeg havde besluttet mig for at bruge Scancommerce's eseller, men fordi jeg har nogle særlige krav til den som jeg vil have opfyldt så kommer det til at blive en del dyrere.
Derfor er jeg begyndt at kikke om efter et alternativ, og jeg er lige nu faldet over OScommerce men jeg er bestemt ikke besluttet mig endnu.

Jeg skal måske lige fortælle lidt om hvad det er jeg har planer om, jeg vil starte en webshop der skal sælge elektroniske spil til computer og xbox osv.
Derfor har jeg nogle krav til hvordan mine vare skal vises, der skal bla være screenshots, systemkrav og sådan noget.
Jeg har set på en af mine kommende konkurrenters hjemmeside og de bruger OScommerce, der er kraftigt modificeret, jeg synes deres design er forfærdlig men de har mange af de ting jeg også gerne vil have, derfor har jeg fået øjnene op for OScommerce.

Nu mit spørgsmål, jeg overvejer meget kraftigt at bruge Navision til lagerstyring, og alt hvad dertil høre af fakturering og alt det andet. Det har jeg i hvert fald hørt at Navision kan, og vi skal kunne være 2 på samtidig.

Men kan OScommerce og Navision arbejde sammen ? så jeg ikke skal indtaste mine vare flere steder ?
Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

OSCommerce og Navision kan sagtens arbejde sammen. Nu er det nogle år siden, jeg sidst har leget med det, men Navision kan  eksportere komma-separerede filer (CSV), som derefter kan hentes ind i OSCommerce via et importmodul


Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok det lyder godt, så er det måske vejen frem, tak for svaret :)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-10-2006 11:44:40 Forfatter:Tumling
Men kan OScommerce og Navision arbejde sammen ? så jeg ikke skal indtaste mine vare flere steder ?

 

Modulet til osCommerce hedder easy populate.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe ja det manglede jeg jo lige... takker
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)