Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effekter av online chat i sammenheng med kundeservice

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg lurer på om noen har erfaringsmateriale på bruk av online chat som alternativt tilbud til telefor, send mail (eller enda værre, fyll ut et svært skjema) og FAQ.

Jeg er interessert i effekten i forhold til ;

    - økonomi (kost per kontakt i snitt vs telefon)

    - kundetilfredshet

    - mersalg

 

Takk for hjelpen!

 

mvh

Henriette Hedløv

Halogen as


Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Henriette.



 



Jeg har gjort mig det selv samme spørgsmål som du har stillet her. Derfor begyndte jeg for 2 dage siden at undersøge mulighederne for nye handelspartnere blandt iværksættere. Ellers har jeg klaret mig selv som iværksætter siden 1990, men nu begynder vi at blive flere om det samme emne (IT-branchen) og min omsætning daler, hvilket er en naturlov, da udbudet stiger og fortjenesten falder. Man skal hele tiden have flere varer på hylden - eller adgang til flere varer.



 



Hvordan du skal profilere din virksomhed er et spørgsmål om din egen personlighed. En ven af mig solgte Decca-udstyr til vesterhavsfiskerne - dengang der var fisk. Han sagde som et venneråd: Der er kun én salgsmetode der duer - det er dit personlige besøg - face to face. Alt andet er spild af gode resourcer. Det er nu 15 år siden han gav det råd og jeg har fulgt det med meget godt resultat - hele tiden fik jeg nye kunder. Men nu er verden meget anderledes og jeg er blevet arbejdende folke-pensionist. Jeg bruger i tiden forskellige metoder og næsten ingenting virker overbevisende. Skal der være balance i regnskabet, skal vi jo alle købe ligeså meget som vi sælger, men vi tror desværre at det er de andre der skal købe, så vi kan få mange penge i kassen. Jeg er med i et handelsnetværk som tager højde for de ting og det virker. Start med at købe - så kommer køberne.



 



Mit råd her er, uden at kende din virksomhed: Skab dig et netværk. Lev op til kundernes forventninger. Pas på med at give kreditter til dem der er alt for flinke og skal have ekspederet igår. Blandt private købere fandt jeg 200 med en rimelig god betalingsmoral ud af 300 kunder. Så fik jeg et betalingssystem til at køre på web-shoppen og her er næsten alt uden betalingskiks.



 



Du er velkommen til at holde dig nær til mig pr email eller ringe. Du kan se alle oplysninger om min virksomhed på www.a-b.dk



 



Hilsen, Bent Sørensen, A&B



Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)