Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hypnoza v/Hannah van de Veer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg vil blive meget glad for at få noget konstruktiv kritik og nye gode ideer til min side

          www.hypnoza.dk

Jeg tænker mest på, hvis DU er kommet ind på min side og INTET ved om hypnose/hypnoterapi.

Tak på forhånd.....og ha' en dejlig søndag ;-)

       De Bedste Hilsner Hannah van de Veer

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super side! Den rammer lige plet på præcis de ting som jeg syntes er meget vigtige! Enkelt lyst design, Teksten er i fokus med det samme uden at man skal scrolle (dog er der et tomt område i buden af forsiden som man kan scrolle ned og se uden at der står noget!). Teksten er målrettet, og forklarer helt præcist hvad det er man kan opnå som kunde hos jer inden for 10 sekunder. Prislisten er nem at finde og meget enkel at forstå.

 

Jeg savner dog et "kontakt" link i menuen så man hurtigt og nemt kan se adresse, cvr. nr. m.m. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på min side.

Tak for roserne....;-)

Egentlig står KONTAKT på hver eneste side ude til højre, men jeg tror jeg laver en kontakt-side i menuen. Måske også andre overser det.

Tak for det Anders...;-)

De bedste hilsner Hannah van de Veer

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hannah

Du burde prøve et nyt marked.... Der er mange om budet med hypnoterapi og det er måske ikke altid de mest muntre mennesker du får ind ad døren.

 

Hvad med at lave "in-the-zone" hypnose. Er på vej frem i USA, specielt for sportsfolk, men andre brancher følger efter, for at finde frem til deres toppræstationsmønstre eller hvordan man kommer i flow - altså positivismens optimaloplevelse, hvor fokus, mentalt og fysisk, går op i en højere enhed så man bliver helt opslugt af sin opgave og så koncentreret at man glemmer tid og sted. Det betyder at man bedre løser sin opgave, bruger mindre psykisk energi og har bedre slut produkt,

Din målgruppe er alle der øsnker at performe bedre, men du kunne jo starte med at prøve at redde det lokale superliga hold, ved at tilbyde deres spillere gratis hypnose - mod positiv omtale.

Du kan google in the zone hypnose - jeg ved der er et amerikansk site hvor du kan købe scribts.

Bare en ide, ellers så syntes jeg din hjemmeside er fin og uden alt for meget rosakvartz....

De bedste hilsner

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)