Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal dit team styrkes?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du en del af et team, som har behov for at komme til at arbejde endnu bedre sammen end I allerede gør? Så læs videre.

Jeg arbejder professionelt med teametablering og teamudvikling. I den forbindelse er jeg ved at blive autoriseret Belbin bruger. Belbin er en engelsk forsker som har defineret 9 teamroller som ideelt set skal være til stede i et team.

I den forbindelse søger jeg et tem på 5-8 personer som ønsker at udvikle sig. I vil skulle udfylde en Belbin profil på Internettet for Jer selv og fire af de andre teammedlemmer. Dette vil tage cirka 1 timer for hver af Jer. Derefter skal I bruge 1 dag sammen med mig, hvor jeg vil introducere Jer for Belbins koncept, lave nogle team øvelser og giver Jer en individuel feedback samt en feedback til teamet.

Det I får ud af det er:

·       Hver teammedlems Belbin profil – Belbin arbejder med 9 teamroller og hver deltager får afklaret hvilke preferencer de selv har

·        Derudover får hver deltager fire andre gruppemedlemmers bud på, hvad der er deres preferencer – dermed kan I se eventuelle afvigelser mellem egen og andres opfattelse

·        Som team får I en teamprofil, som afdækker teamets styrker og eventuelle udviklingsområder - hvilket I vil kunne anvende fremover

Det vil kræve at:

·        Hver person udfylder en profil de modtager på Internettet – cirka 20 minutter

·        Besvarer nogle spørgsmål om 4 af de andre gruppemedlemmer – cirka 10-15 minutter for hver person

·        At hele gruppen afsætter en dag sammen med mig, hvor vi laver 1-2 øvelser, hvor jeg præsenterer konceptet med teamroller og giver feedback til den enkelte og teamet

Det er et koncept, hvor jeg normalt for en gruppe på 5-8 personer tager 12.500 DKK. Men for det team jeg søger er det altså gratis!

Skriv til mig snarest her eller på aoa@kitinnovation.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)