Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstilling af prototype

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer allesammen :-)

Jeg er i gang med at udvikle et nyt produkt, i form af en speciel type forlængerledning, og jeg leder efter en som kan lave en prototype for mig. Produktet er meget let at lave for den fagkyndige, og består af relativt få dele. 

Jeg vil gerne høre om nogen som kender nogen som kan producere prototype for mig, og hvor meget vil det komme til at koste?

På forhånd tak :-)

Mvh.

Bow

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Smid mig en mail med lidt information så skal jeg se om en i mit netværk kan klare opgaven!

 

info@teamss.dk

 

/Brian

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bowwow,

der er mange måder at lave prototyper på, jeg producerer produkter til både el og vvs, og kan muligt være behjælpelig med igangsætning og evt. salgskanaler ??

mvh

Piet

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør nok før du kontakter en evt producent undersøge om det du vil gøre er nyt og om det evt. kan beskyttes via et patent.

Hvis ikke du har noget IPR på din ide, ja så har du ingenting hvis din producent bliver kraftigt inspireret af din ide og bare råkopierer og sælger din specieller forlængerledning  ..

Du er velkommen til at kontakte mig på info@ludvigsenpatent.dk eller se os på  www.ludvigsenpatent.dk

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)