Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Nyhedsbasen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er blevet ringet op af en meget veltalende sælger fra   http://nyhedsbasen.dk, som mener at alle i min målgruppe læser reklamerne på dette site.

Er Nyhedsbasen et anerkendt og godt site, som det er værd at reklamere på?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har aldrig hørt om siden før!

Og jeg læser rigtigt mange nyheder på nettet...

 

Prøv at bede om nogle trafiktal, inden du kaster nogle annoncekroner efter dem.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ALDRIG hørt om den side..

Men der er en anden side, der skriver noget om dem Tjek det her

Må man spørge om hvad "tilbuddet" lød på?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har heller aldrig hørt om det site før...

Mine alarmklokker begynder altid at ringe når en telefonsælger fortæller mig om et site som ALLE bruger, men som jeg ikke selv kender. Især fordi jeg selv er i IT branchen og nok er på nettet en anelse mere end gennemsnittet

mvh Carsten
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er blevet bekræftet i, at jeg siger nej tak, når han ringer igen på tirsdag for at høre, hvad jeg har fundet ud af. Jeg plejer at være god til at sige nej (til nød jfr. "vi-bruger-ikke"-strategien), men nogle gange er de bare så veltalende, de sælgere... Jeg ved ikke, om det er OK at oplyse priser mv. direkte i sådan et forum som dette, så jeg kan jo sende en PM til den ikke navngivne direktør ovenfor. Egentlig har jeg heller ikke brug for de reklamer, ud over at jeg godt ville have lidt mere fyldt op på visse kurser... Jeg har nogle google-annoncer, som fungerer udmærket, og der mener jeg virkelig, at jeg har fået noget for pengene gennem de tre år, jeg har brugt dem, selvom det var sjovere i starten, da der ikke var så mange annoncører.

Så viser det sig i øvrigt, at publikums veje er uransagelige: Jeg har mange flere besøgende på min anettesand.dk-blog end jeg har på de øvrige hjemmesider, selvom det er dem, jeg bruger mine google-penge på, så annoncering alene gør det ikke, der skal også ske noget nyt ind imellem. Hmm...

Mange tak for jeres svar.



Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ikke noget lovmæssigt der forhindrer dig i at oplyse om hans tilbud på reklamemateriale her.
Medmindre du har accepteret en NDA / Tavshedserklæring står det dig frit for hvad du gør med det modtagne materiale.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan så lige runde af med, at jeg er blevet ringet op af nyhedsbasens sælger, hvor jeg pænt takkede nej med den forklaring, at min målgruppe tilsyneladende ikke kender sitet og at jeg derfor ikke har nogen interesse i at annoncere der.

Sælgeren mente så, at jeg måtte have nogle mærkelige kunder og/eller at jeg måtte tage fejl og/eller at jeg ikke forstod mig på salg - og opførslen i telefonen var i det hele taget sådan, at jeg burde flytte til kategorien "Annoncehajer og andre svindlere", det endte med at jeg råbte i telefonen og smækkede røret på.

Jeg tror ikke, at jeg ville egne mig som telefonsælger, det må være et hårdt job...

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender godt Nyhedsbasen.dk eller Online International. Har selv i mit tidligere erhverv kørt kampagner gennem dem. Nyhedsbasen består af et hav af sider som danner Nyhedsbasen / Tyfon / Job-online osv. Og det totale antal besøgende på alle disse sites er udtryk for hvor mange besøgende der findes.

 

Mit problem var dengang, at jeg ikke kunne måle effekten af Nyhedsbasen. Om det var fordi der ikke var noget at mål, eller fordi trafikken kom fra mange små undersider - har jeg den dag idag ikke fundet ud af.

 

Men jeg ved ihvertfald at det er Jobindex som har købt sig annonceplads på Job-online.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)