Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At gøre en blog kendt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har for snart 1/2 år siden oprettet en blog henvendt til kvinder mellem 16-45 år (ca.) på abeautytale.blogspot.com. Jeg har dog ikke besøgende nok. Vil gerne have at flere simpelthen markerer sig på bloggen og evt. efterlader en kommentar, ja, i det hele taget "lægger mærke til bloggen", men hvordan skaffer man sig nemmest credibility på en blog? Hvad virker og hvad tiltrækker opmærksomhed? Jeg synes efterhånden jeg har oprettet mig som bruger på en del blogsites, så folk selv kan gå ind og browse (ex. anyhed.dk m.fl.), men indtil videre uden det store held. 

Det skal lige siges, at jeg går meget op i min blog og opdaterer den min. hver anden dag, så der må da ske et et eller andet på et tidspunkt??! Mit mål er at gøre bloggen så stor som mulig og måske endda få monopol på nogle koncepter, som jeg stadig tumler runt med.

 

Glæder mig til at høre fra jerSmile

 

Mvh. Cecilie / abeautytale.blogspot.com 

Fra Odense C.
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cille

Jeg har selv startet en blog op for lidt over et år siden www.fotograftips.dk som omhandler.... ja fotografi.. :) jeg gik fra 0 besøgende til nu hvor jeg i gennemsnit har over 1000 unikke besøgende om dagen. 

Det er hårdt arbejde.. jeg har ikke tilmeldt mig nogle af de her blog sider eller registre. efter min opfattelse virker de ikke. Du skal ramme folk direkte og benytte dig af du har noget unikt materiale som folk gerne vil læse/følge. Jeg startede selv med at bruge fotografiske forums hvor jeg var aktiv og henviste til min blog. Der får man direkte respons med det samme. Jeg ved ikke om der er forums hvor det kunne være interessant, men f.eks så kunne du selv blive aktiv på f.eks gademode.dk med at kommenterer og lige skrive din blog adr. Det kunne selvfølgelig også være andre blogs, men er bare ikke så stærk lige på det område. 

En anden ting er facebook grupper. Jeg har lavet en gruppe omkring min blog. Ved at bruge sit netværk derinde så spreder du også budskabet. Få dine venner til at kommenterer på indlæg... så ser deres venner det og de bliver interesserede. 

Hvis jeg må komme med lidt kritik (ment som feedback) skal du give mere viden, Jeg ser en masse produkt billeder og ganske lidt tekst. Det kan folk se andre steder. Du skal give din mening. Det er det der har rykket for mig. Du skal lave flere indlæg som det du har lavet om dit tøj og tur på national museumet. http://abeautytale.blogspot.com/2009/08/dagens-outfit-og-en-tur-pa.html

Der skal bare meget mere dig og egne erfaringer ind. Samtidig syntes jeg du skal købe dig et domæne der ikke er gratis som du har nu. Det vil virke mere seriøst og nemmere for folk at huske. 

Jeg håber du kan bruge noget af det her. Du må endelig skrive hvis du har noget andet eller spørgsmål

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cille

Som Nikolaj siger, så skal der noget mere personligt guf på. Selv har jeg startet en blog da jeg endelig kunne få mit eget navn, men det halter lidt bagud med at skrive om noget.

Det du skal gøre er at tage fat i ting der sker NU.... Vær en fast skribent på diverse nyhedsmedier hvor artikler om alt muligt sker. Selv har jeg lavet nogle forsøg hvor jeg kommenterede en artikel på eb.dk og skrev link til min blog i min signatur. Lige den dag gav det mange besøgende.

Men det kræver at man skriver noget tekst og får det lagt op. Det er jeg desværre ikke særligt god til selv :) Du behøver naturligvis ikke åbne dit liv fuldstændigt som andre gør, men finde lige præcis dét område du befinder dig godt i.

Et eksempel er Isabella Löwengrip (www.blondinbella.se) som har MANGE besøgende.

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Super spændende blog du har. Det er rigtig godt, at du gi'r den max gas med at fortælle om det du brænder for.

Jeg kan kun være enig i, at du skal gøre alt for at være aktiv i de fora, der er relevante for din målgruppe.
Der findes mange modebloggere, derude så start også med at komme med nyttige kommentarer på disse blogs.
Lad være med at "spilde" din tid på sider som anyhed. Anyhed er god til at få nogle links til din side, men jeg tvivler desværre på, at der er super mange mode interesserede, der tjekker anyhed endnu. Tilmeld din nyhed og få nogle links.

Når der er så mange modeblogs, så er det vigtigt, at du skiller dig ud. Du skal (som de andre også er inde på), gøre alt for at fremhæve din egen personlighed. Giv din mening tilkende. Fortæl hvad der virker og ikke virker. Skriv nogle kontroversielle indlæg, der kan skabe debat.

Spred dit budskab så meget som muligt. Lav et links til et nyt indlæg på din facebook-profil, twitter, myspace osv. Fortæl om din blog til alle du møder online/offline.

Du bør nok overveje at købe dit eget domæne og lave et nyt design. Det koster selvfølgelig lidt penge og tid, men jeg tror, at du vil blive glad for det...

mvh simon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)