Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MSN som support værktøj?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med at anvende MSN, eller andre messenger programmer, til at lave live support.

Mail, telefon, twitter, facebook, blog, som vi benytter lige nu, er sådan set fint, men hvis en bruger vil have svar på et spørgsmål med det samme, er det kun telefon, som reelt kan give brugeren lynhurtigt svar.

Jeg tænker også at der er nogle spørgsmål som måske ikke er presserende nok til et telefon opkald, og som kunden så ikke får stillet, da denne måske heller ikke gider sende en mail. Så måske kunne MSN være en løsning der?

Spørgsmålet er så hvor mange der benytter sådan et medie. Man kunne forstille sig at det primært vil være den yngre del af målgruppen..

Nogle erfaringer?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Selv benytter jeg både Skype og MSN til support. Det kommer tit af på hvem der sidder i den anden ende. Det sker også at jeg foretager hele møder på Skype hvor vi gennemgår de ting der er lavet og som evt. skal rettes.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere applikationer, der giver dig muligheden for at bruge msn som support, uden at din bruger behøver have msn installeret. Dette har jeg tidligere benyttet mig meget af. På den måde vil supporten stå til at være "online", når du er logget på msn. Folk vil så skulle klikke på en support knap og et lille chatvindue vil poppe op. Således kan du selv bruge den smarte funktionalitet, der er indlejret i msn, uden at kræve af brugeren, at de skal tilføje din mailadresse eller installere msn.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hellere et chatprogram på jeres hjemmeside, sådan som mange har nu om dage.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg benytter ProvideSupport på Lej 1 hjem og det synes jeg, er et ganske fremragende program.

Der er rig mulighed for at tilpasse det, både grafisk og sprogmæssigt og deres support er rigtig god.

Du kan både have det gratis, hvor der så er en lille "Powered by..." eller også kan du betale et mindre beløb og være fri.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)