Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning og hjælp til ny opstart af portal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle kloge hoveder,

Har brug jeres know-how, mere end nogensinde…
Jeg har netop lanceret www.StressTerapi.dk d. 1. oktober 2006. En side der vejleder alt indenfor stress terapi og behandling.

Fra midt næste uge har jeg planer om følgende, for at markedsføre siden:

- Pressemeddelelse sendes ud


- Metro Xpress og/eller Urban

- Diverse barteraftaler

- Evt. Netdoktor.dk (De kan bare ikke rigtig finde ud af at sende et tilbud)
- Telemarketing firma tilknyttes til salg af banner og udvidede optagelser/infosites (Det er gratis at være optaget på stressterapi.dk


Jeg vil gerne bede om jeres holdning (Ris/Ros) til følgende:


- Sidens indhold og design

- Ideer til markedsføring

- Ideer til hvordan I mener, jeg bør gribe det an

- Hvor skal jeg kigge efter barter aftaler / linkbytte aftaler

- Nogle herinde der er interesseret i Barter (Hvis det er relevant for begge parter)

- Ellers alt hvad I nu kan komme på.

 

Jeg vil meget gerne have alle kommentarer. Det vil være en stor hjælp.

Kort om www.StressTerapi.dk
Stressterapi.dk er en videns portal og et opslagsværk, når der er brug for ekspertviden, råd og generel information om stress. Stressterapi.dk stræber efter at skabe et netværk mellem eksperter og de der har brug for viden og rådgivning om stress. Det er muligt at finde information om relevant behandling, der passer netop de stressede menneskers behov, samt kontakt info til disse behandlere.



Mange Tak










William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke super meget tid, men her har du tre ting jeg lige lagde mærke til:


  1. Reklamerne er meget forstyrrende - ikke særligt afstressende eller
    meditationsagtigt. Vi bliver konstant forstyrret i vores hverdag, det
    er dét der giver mig stress, så du bliver nødt til at bruge statiske
    reklamer, gerne tekst-reklamer, men ellers bare billeder uden animation..

  2. Siden stopper meget brat. Jeg troede først det var fordi jeg sidder i firefox og siden ikke blev vist ordenligt, men det er tilsyneladende ikke tilfældet.

  3. Du bruger meget lidt plads på dit indhold.


Håber du kan bruge det til noget..
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

 

Tak for din besked.

 

1. Mht. bannere, så er det faktisk det vigtigste emne lige nu blandt de mennesker, der arbejder på stressterapi.dk. Skal vi have de smarte flash bannere, eller skal det være statiske bannere. Vi har forsøgt med statiskte JPG bannere, men det gav hverken et godt helhedsindtryk af hjemmesiden og at det ligner et dårligt forsøg på bannerdesign. Samtidig blev vi enige om, at skal det være bannere, så skal vi ikke begrænse os for, hvad "annoncørerne" må levere af bannermateriale.

Så er det nærmeste vi kan komme på en løsning er reklame-links. Og da hjemmesiden udelukkende skal leve af reklamer (da det er gratis at være med i portalen som behandler), så er det igen sværere at sælge reklame links, end et flot banner.

 

Jeg kan helt sikkert godt se din pointe, da vi har haft det op at vende adskillige gange. Vi lagde faktisk siden op helt uden banner reklamer til at starte med. Men der hvor indtægts kilden ellers skulle være, var der ikke nok udbud. Men vi er igang med at undersøge nogle andre metoder for indtægtskilder, for at drive siden. Bl.a. infosider til behandlerne.

 

2. Jeg er ikke helt med? Jeg har endnu ikke oplevet, at siden ikke blev vist rigtigt?

 

3. Mht. Pladsen til indholdet, så er det lidt bevidst, for at siden ikke skal se for rodet ud. Men det kan godt være at siden måske ser for "tynd" ud?

 

 

mvh

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Flash-bannere kan også laves som animerede gif-bannere - og som også kan vises i de browsere som ikke snakker sammen med flash (hvis der er nogen).

Anyway - Jeg ved ikke hvor i får bannere fra, men hvis i har mulighed for selv at tage stilling for hvert banner, så vil min anbefaling også klart være at undgå alt for meget bevægelse. men det kan godt klares pænt med animation, eks.

- Bannere med en blød subtil bevægelig del
- Bannere med en baggrund, der langsomt og glidende skifter mellem to ikke alt for fjerne farver

Du har ret i at statiske bannere kan være lidt tamme at se på - men du har altså med stressterapi at gøre. Der skal ikke være fuldt hulahop på siden.

Nå.. men.. På din forside beskriver du de fire sektioner ganske fint, men min mus vil meget gerne kunne klikke direkte på de beskrivelser for at komme til den relevante side. Det forstyrrer mig lidt at jeg ikke skal klikke der, hvor jeg læser, men "oppe i menuen".

Håber, at det gav mening? ...Og at det hjalp dig videre.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanen kalder, så det bliver en kort kommentar.

White space! Der er for lidt af slagsen. Der er for meget støj på siden. De brune baggrunde og store fonte fjerner fokus fra det egentlige indhold. Skab mere mellemrum imellem elementerne. Måske er det nok, hvis I fjerner de semi-stiplede linier.

Umiddelbart ville jeg forvente et stilrent og meget simpelt (anti-stressende) design på en side med det navn, hvilket I formentlig også er gået efter, men det er altså mislykket lidt.

Der er ingen sammenhæng imellem jeres valg af fonte og deres størrelse/tykkelse. Det forstyrrer indtrykket. Fonten I har brugt til overskrifterne i de 4 moduler i midten fungerer ikke særlig godt.

De 5 annoncer i bunden forstyrrer også. Overvej færre annoncer og annoncernes placeringer. Mon ikke de kan placeres bedre blandt elementerne? Husk white space.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)