Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense hænger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,


Jeg er begyndt oftere og oftere at opleve at amino hænger når den skal vise adsense reklamerne, dette resultere så i at den ikke viser alle indlæg i en tråd. Det kan klares med en omgang F5. Men stadig irriterende.

Er jeg den eneste der oplever dette problem?

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige præcis det du nævner, oplever jeg ikke. Til gengæld oplever jeg ofte, at jeg ikke kan se et eneste indlæg i en tråd, jeg lige har klikket mig ind på fra forsiden.

EDIT: Kunne ikke huske om F5 løser det problem jeg oplever, så det har jeg lige testet. Det hjælper ikke. Jeg skal klikke på "Forrige tråd" og tilbage igen for at få indlæggene frem. Mystisk.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har været oppe før, det sker når siden er helt fyldt op med indlæg, og næste indlæg vil resultere i et sideskift. Så er siden på en eller anden måde lidt for hurtig til at oprette side 2 uden indlæg.

Du kan trykke på forrige side når du møder en af de her blanke sider, og derved kunne se de indlæg der er.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå, det er vist samme problem vi oplever. Hvordan jeg kom frem, at det kun er nogle af indlæggene du ikke kan se, når problemet opstår, skal jeg ikke kunne sige.. Trænger vist til en kop kaffe. :)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha. Tak for opklaringen. :)


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det jeg oplever er at den stopper med at hente siden halvejs ca. det vil sige jeg kan måske se de første 5 indlæg og så ikke flere, men jeg kan se den begyndede bjælke hvor der står hvornår det er oprettet og bla bla. og kan se nede i bunden af browseren at det er adsense koden den knokler med at loade.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)