Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Jeg hedder Mikkel Hansen og er 17. Jeg vil starte min egen online virksomhed, og jeg har en hel masse gode idére. Har søger et netværk som kan rådgive mig, til jeg skal begynde at gå fra idé til virklighed.
Jeg er villig til at betale godt, hvis kvaliteten af mit website bliver godt.

Jeg har brug for et netværk der kan rådgive mig og forestå nogle gode løsninger. 

Jeg kommer til at skulle bruge:

  1. Nogen der kan fortælle mig om hjemmeside og hvordan jeg får lavet mit website.
    (Der skal være mange forskellige funktioner, som muligvis bliver svære at lave)
  2. Nogen der ved noget om hvordan man får sit firma markedsført på en god måde.
  3. Nogen der har styr på hvordan man bedst påvirker andre mennesker til bl.a. at tilmelde sig nyhedsbrevet, eller handle i webshoppen.
  4. Alle andre der har et godt tilbud eller nogle gode råd, vil jeg meget gerne høre fra.

Jeg er ganskevist kun 17, men jeg har store planer, og jeg tror på dem!

Jeg er ny på Amino.dk, og jeg er ked af hvis dette er udnyttelse af debatten.

Håber meget i vil tilføje min msn h-andsen@hotmail.com og hører om mine planer.
I er også velkomne til at tilføje MikkelMikkiHansen@live.dk til msn.

Hvis du vil andet, så send en besked.

M.v.h. Mikkel Hansen

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Dejlig frisk indlæg ;)

En god ide er hvertfald at læse lidt med her på amino, f.eks. nævner du webdesign hvor der er utrolig mange posts her. Du kan finde meget info om hvem der levere hvad og ca. hvad priser de tager for det, så du kunne jo starte med at spørge der efter funktionaliteter og hvad sådan noget ville koste.

Dernæst kan jeg som mange andre kun råde dig til at skrive lidt om dine ideer, du har højest sandsynligt ikke opfundet den dybe tallerken, så det er meget bedre at hente hjælp/inspiration/vejledning herinde ved at fortælle lidt om hvad det er du har planer om (Det behøver jeg ikke være ned i mindste detalje) , men i det mindste så du har mulighed for at fange folks interesse.
Der sidder mange gode folk herinde, men hvis de skulle skrive rundt til 500 mennsker for at høre om netop deres ide, ville de ikke snakke med ret mange. Så ønsker du hjælp er det helt bestemt en fordel med flere detaljer ;)

Som 17 årig, med mindre du har mange penge på kiste bunden er det også en god ide at fortælle lidt om hvad priser du kigger efter, der er stor forskel på om en hjemmeside koster 5000 eller 200.000 så igen ville det være en god hjælp for folk som kunne være interesseret at smide lidt detaljer på det.

Anyways, det er godt at se folk med gå på mod ;) 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot. Ny iværksætter. Håber at du kommer godt fra start. Her er du kommet til de rigtige Amino. Du skal nok få en masse råd på denne tråd. Held og lykke med din business. Jeg krydser fingre herfra.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)