Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlodning af Ipods til mine Facebook fans - Trendfighter.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det bliver spændende de næste 5 søndage. Jeg er i gang med en større plan om at få flere Facebook fans. Jeg vil gerne give mine fans noget værdi, så jeg har været i gang med en masse forskelligt sjovt, der henvender sig godt til målgruppen. Jeg ligeledes ved at planlægge et Julekalender for dem. De næste 5 søndage trækker jeg lod om 5 Ipods Shuffles, og der allerede fint gang i tilmeldingerne. Blir fedt at se hvor meget det kan give.

Hvad gør i for at få en større Faceboob skarre?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Nu ved jeg ikke hvor man får det lavet, men har du overvejet af få dit firma navn på de ipods du udlodder??

Da jeg var hos min gamle arbejdsgiver fik vi en af de gamle ipod shuffles (da de var nye), med firma navnet trykt på dem.. En hel del af mine venner lagde f.eks. mærke til dette...

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Du skal være opmærksom på at du ikke længere må anvende konkurrencer for at få flere facebook fans.
Du kan finde mere om emnet her hos Mari Smith: http://whyfacebook.com/2009/11/09/thinking-of-running-a-contest-on-facebook-think-again/

Så hvis du vil lave trækninger som du nævner skal du faktisk gøre det via din egen hjemmeside.

Jeg har af samme årsag ændret min egen praksis på mine fansider.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Jeg Synes, at du har en god facebookside og er god til at lave aktivitet på siden. Du har da også rigtig mange fans :-)

Hvordan udtrækker du vinderen? Det er jo lidt svært at gøre tilfældigt eller hvad?

Mange hilsner Miriam

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zacho

Jeg har faktisk overvejet det, men jeg tror ikke jeg kan få så meget ud af det ekstra. Folk der får de forskellige Ipods, vil altid vide hvor de har dem fra, selvom der står Trendfighter på eller ej. Men jeg har faktisk overvejet det på nogle USB memory sticks.

Men jeg må lige overveje det igen, tak for det Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie

Det var jeg faktisk ikke klar over. Det må jeg lige læse mere ind på. Jeg udlodder det også igennem min hjemmeside, men det skal da lige undersøges til bunds.

Tak for linket.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, jeg havde ikke lige set dit indlæg Sophie. Der er vist lige noget, jeg også skal have læst på. Jeg var ikke klar over, at der var kommet sådan et forbud. Gælder det al konkurrence på facebook?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Ja det hjælper på det, men vil have endnu flere. Vi kan se omsætningen på vores Facebook fans, så der går jo lidt sport i den.

Det er lidt svært ja, men jeg får en udefrakommende til at sige et tal mellem 1-1000, så skal vinderen findes på den måde.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

René:
Det er lidt svært ja, men jeg får en udefrakommende til at sige et tal mellem 1-1000, så skal vinderen findes på den måde.

Hvis vedkommende siger: 738 - så skal du tælle dig frem til nr. 738. Er det korrekt forstået?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja det var planen. Men de første 700 er nemme, da det blot er lig med 7 sider. Så jeg skal egentlig blot tælle til 38, hvis det bliver 738.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)