Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlodning af Ipods til mine Facebook fans - Trendfighter.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det gik rigtig godt med utrækningen her iaften. Der er et par stykke der spørger hvad det har givet. Har givet en masse viral markedsføring, der har ledt til næsten 10% flere fans bare i dag. Derudover omsætter vi også på vores facebook fans når vi sender opdateringer ud. Det hele gælder om at skabe noget værdi for ens fans, så de føler sig godt behandlet. Du kan se under Google Analytics, hvad du omsætter for på din Facebook gruppe. Hvis sporingskoden er sat op.

Jeg er fuld i gang med nye ideer til en fed julekalender i December, der går jo helt sport i det Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej René

Du kan trække lod via www.random.org - så finder du en 100% tilfældig vinder.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sophie Hovdekorp:

Hej Rene.

Du skal være opmærksom på at du ikke længere må anvende konkurrencer for at få flere facebook fans.
Du kan finde mere om emnet her hos Mari Smith: http://whyfacebook.com/2009/11/09/thinking-of-running-a-contest-on-facebook-think-again/

Så hvis du vil lave trækninger som du nævner skal du faktisk gøre det via din egen hjemmeside.

Jeg har af samme årsag ændret min egen praksis på mine fansider.

kh.
Sophie

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad der menes. Jeg trækker lod om et gavekort hver fredag men hvordan gøres dette "via min egen hjemmeside" ?

Det er da i hvert fald ikke FB som trækker lod ... Hvordan gør du, Shopie ?

Venlig hilsen
Ole 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fairtime:

Hej René

Du kan trække lod via www.random.org - så finder du en 100% tilfældig vinder.

Venlig hilsen
Ole 

Genialt, tak! Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Alletiders, det skal lige prøves på søndag, tak for det Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

René:

Jeg har faktisk overvejet det, men jeg tror ikke jeg kan få så meget ud af det ekstra. Folk der får de forskellige Ipods, vil altid vide hvor de har dem fra, selvom der står Trendfighter på eller ej.

Tror ik du skal tænke så meget på selve vinderen, men mere vinderens omgangskreds/omverden. Det er der du kan vinde ekstra kunder ved sådan et stunt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller

Jeg er helt med på, at det her drejer sig ikke om vinderen, men den virale markedsføring. Det kan jeg også se på antallet af fans de sidste par dage, vi gået frem med næsten 100 fans på 2 dage.

Men jeg vil hellere bruge de ekstra penge det koster at gravere, på at købe en ny Ipod og udlodde den, da jeg tror på det vil give mere. Dvs. i stedet for 5 Ipods med logo, så tror jeg 6 Ipods uden logo vil give bedre i den virale markedsføring. Spredt over 5 og 6 ugers tid.

Vinderen skal nok fortælle hvordan han vandt den, så tror jeg ikke det giver så meget ekstra, at der lige står vores logo på vinderens Ipod. Men hvis pengene var til det, skulle det da prøves.

Hvis i har nogle andre fede ideer, så sig endelig til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashionseller

Tjek lige din indboks både her på Amino og din mail. Kan ikke komme i kontakt med dig.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)