Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkegrej til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg starter indenfor kort tid min første web-shop og der er jo en hel del praktiske ting, der skal være styr på - her efter firmaet er registreret og alle de der overordnede ting.



Til alle jer web-shop ejere; hvor køber I pakkegrejet; adressemærkater etc. ?



 



Mvh. Lone



Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvad mener du helt præcist

 

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Mon ikke der menes emballage, pakketape, labels og alt det andet man bruger til pakke forsendelser ind i?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lady,

 

Du kan ringe til din lokale kontorforsyningsvirksomhed......de har det meste. Hvis du får gang i butikken kan jeg henvise til Jysk Karton lager. Der køber jeg alt mit emballage. Vi betaler fra 1,5 kr. til 4,00 kr. for kasser. Og det bliver hurtigt til mange penge.

 

Ellers kan jeg nævne at vi bruger Post Danmarks track and trace. dvs. vi har en specialprinter fra dem og labels kommer også derfra. Vores system laver automatisk en label til hver ordre og den trækker et tracking nummer direkte fra en server hos Post Danmark. En kanon service til dine kunder. Så kan de selv følge pakken over internettet.

 

 

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone.

 

Vi har fået en fin aftale med Lyreco, for vi syntes at den lokale kontorforsyning var for dyr. De har dag til dag levering på selv små ordrer - og det er en fordel når man starter webshop. Desuden er fragten inkluderet (gratis)

Du opretter dig via deres hjemmeside og skal forvente at få besøg af én af deres sælgere som giver dig en super-pris på lige de varer du mener du har brug for.

 

Med venlig hilsen

Oldenburg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)