Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pladeselskab / Label, som 17 årige,

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil som overskriften siger, høre om det ville være muligt som 17 årig, at starte sit eget pladeselskab.

Jeg arbejder som producer og dj, og har nogle gode kunstner kontakter, og har uden tvivl mulighed for at skabe mig et godt navn.

MEN mit spørgsmål er.. Hvad skal der til?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være 18 år og myndig, men det skal da ikke afholde dig fra at blive iværksætter. Få mor eller far til at hjælpe med at starte dit firma. De vil jo nok elske at være lidt med. Kan det ikke lade sig gøre så søg her på Amino efter en Sleeping Partner. Håber du kan bruge indlægget.

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps virksomheden er der styr på :). Men mange tak!
- Jeg tænkte mere på det praktiske ved et pladeselskab ( Koda - NCB - Gramex m.m.) Udgivelser, hvordan det fungere m.m.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et par link, der sikkert kan bringe dig videre. Håber du kan bruge det.

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

http://81.19.238.122/index2.php?id=1159844324560

 

http://81.19.238.122/index2.php?id=1159946363578&template=0

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er en branche fyldt med rævepelse du er på vej ud i, men det skal ikke afskrække dig, for der venter nogle fede oplevelser forude hvis du får noget kørende :-)

På nuværende niveau kan det være svært og det hele er nemt når du har et hit, og så kommer gribbene.

Herhjemme er det relativt svært at få distribueret sine ting udenom pladeselskaberne, da det mest succesrige selskab der distribuerer til butikkerne er ejet af pladeselskaberne.

Jeg havde engang et tilsvarende setup og det var ikke nemt, selvom jeg fik en distributionsaftale med daværende Virgin Records som fik tingene færdigtleverede og fik 15% for distributionen + satsen til NCB og resten fik vi. Men det var en hård forhandling.

 

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)