Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du ideen, kontakten eller projektet til mig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

jeg er paa vej hjem igen efter et par jordomrejser og 5-6 aar i udlandet, og kikker efter nye projekter at kaste mig ud i.

 

Jeg har tidligere haft stor success med Film Guide som jeg startede fra scratch, og senere solgte til Egmont, samt et hav af andre sjove projekter, hvor Fri Film paa et tidspunkt var det mest kendte med filmturne over det gansk land - under aaben himmel...

Jeg har et stort talent i salg og markedsfoering, og er god til at udvilke nye anderledes koncepter. Jeg har en masse erfaring, og en god solid studentereksamen som baggrund..

 

Jeg er aaben for alle forslag, saa bare skyd...men her er hvilke tanker jeg hidtil har gjort mig...

 

a. Bid i det sure aeble...eller soede....og faa den uddannelse du aldrig havde taalmodighed til (har jeg den nu?) Maaske en MBA, oekonomi paa universitetet - jeg har altid haft en svaghed for det macrooekonomiske og investeringsting, eller spoerg nogen til raads om hvad det kraever at komme ind i Coorporate Finance, altsaa virksomheds- salg - koeb - eller fusioner.....Jeg har evnen til at se muligheder...og lukke aftaler..Men p.t. er der vel ikke en hoenisse der vil ansaette en anden hoenisse uden papirer...saa med al respekt faa i gang med papirarbejdet!

 

b. Bid i guldaeblet, sid ned med en koelig drink, og taenk en af de her store grandioese planer op...som jeg tidligere kunne ryste ud af aermet....Det lyder som meget arbejde, og naar man nu lige kommer fra at vaere dagligger, ku det godt taenkes at det var en haard start. Saa projekterne maa indskaenkes til dem der giver serioes kasse med mindst mulig arbejdsindsats....jeg har pt. overejet....:

 

At sproejte 10 mands ejendoms K/S '' ere ud......det tror jeg godt jeg ku klare, og ogsaa faa fundet de rigtig gode investeringslande for kunderne..."Magaritas"! Nej..spoeg..det bliver nok en berliner..   Har du en indgangsvinkel til dette....saa skyd...Safaris I Tanzania, jeg hjaelper p.t. en god veninde med at saette et safari kompani op i Tanzania, det ser farligt profitabelt ud, det ku da godt vaere jeg skulle skyde nogle flere af mine egne gysser ind i det....Men helt aerligt jeg vil hellere ha det som et hobby projekt og saa faa gang i noget mere DANSK, jeg har nemli hjemve ska jeg sig dig, saa i fremtiden gaar alle sommerferier til sommerlandet, ihvertilfaelde pt.

 C.   - dit projekt........bare kom an.....men du skal enten vaere godt i gang, eller ha vist du kan noget.....Paa forhaand tak for alle forslag...

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har en god ide

er ikke startet

en ide man kan tjene rigtig gode penge på

mail hvis du vil høre mer til ide

den er rimlig simpel

''


30706008

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Jeg har iderne og ER i gang, jeg vil gerne have en partner og jeg kender da også til Tanzania, har også boet der i kortere tid, jeg opperere mest i Kina nu.

Jeg importere vare fra Kina / Hong Kong og vil da også gøre mere ved dit.

Du er velkommen til at kontakte mig på mail. tools4you2good@yahoo.dk

Mvh. Jan

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej der.

Dette projekt er måske ikke lige noget for dig, men man ved jo aldrig.

Jeg søger efter en der vil hjælpe ( mod % af salget naturligvis) med at få projektet op at stå især i Tyskland, England m.m.(Messer?)

Min forretning P.T. er internet-salg.

Homepage er ved at blive upgrated på dansk, engelsk og tysk.

Du kan læse mere på www.kulukulu.dk

 Venlig hilsen

Britta

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)