Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.eventyrhaver.dk har fået ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

Er det den nye shop fra Easyflow?

Super flot, men du kan jo ikke bruge ros til noget konstruktivt, så her er et par forslag til forbedringer Smile

1) Jeg skal gætte mig til at man kan læse mere om produkterne. Der er ingen "læs mere" knap eller lignende.

2) Når jeg klikker på billederne for at se dem i stor størrelse (igen skal jeg gætte mig til at man kan klikke på dem for at se dem store) så kan jeg ikke komme tilbage. Der er ingen "gå tilbage" knap eller "luk vinduet" knap.

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
) Jeg skal gætte mig til at man kan læse mere om produkterne. Der er ingen "læs mere" knap eller lignende.

Jeg mangler alle de intene links arbejder på sagen så de er på vej Smile

WideEyes.dk & AAimport.dk:

2) Når jeg klikker på billederne for at se dem i stor størrelse (igen skal jeg gætte mig til at man kan klikke på dem for at se dem store) så kan jeg ikke komme tilbage. Der er ingen "gå tilbage" knap eller "luk vinduet" knap.

Nej det kan jg godt seat du ikke kan og det er sikket ikke alle der er lige garvede og tænke over at brug bradcrum!! så det må jeg  have kigget på

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Er det den nye shop fra Easyflow?

Super flot, men du kan jo ikke bruge ros til noget konstruktivt, så her er et par forslag til forbedringer Smile

.

yeps det er den og tak for roserne Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Nu virker betalingskorten så man nu kan vælge bankoverførsel eller betalingskort

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)