Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook og lange link plus henvisning

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oprettet en facebook firmaside, men jeg er ikke helt tilfreds med det lange link. Især fordi der er ingen der kan huske det.

http://www.facebook.com/home.php#/pages/Klejtrup-Denmark/Din-Aloe-Vera/176977586498?ref=nf

Jeg har  oprette et henvisnings link. http://4facebook.tk/

Som nogen få sikkert kan huske. Men hvis man klikker videre til en anden facebook side så bliver http://4facebook.tk/ ved med at stå i browseren.

Kan det rettes eller betyder det  ikke noget.

Henvisnings stedet er oprettet på http://my.dot.tk/cgi-bin/login01.taloha

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Et eller andet sted på Facebook, kan du tilmelde din fanside dit navn. Fx hedder min hjemmeside www.trendfighter.dk og min Facebook fanside www.facebook.com/trendfighter

Det kan vist ikke blive meget kortere, og jeg tror ikke det kan laves på anden måde lige pt. Medmindre en programmør lige at fiks på fingrene og laver noget smart. Smile

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Det er selvfølgelig ikke muligt, at huske et link der er så langt, men hvorfor skulle man også det? Kan se du allerede har en hjemmeside med dine aloe vera produkter, til personer du vil henvise til din hjemmeside.  Din facebook-fanside er vel oprettet, for at reklamere og nå ud til evt. nye kunder på facebook, folket på facebook tænker da ikke over den pågældende adresse.?

/Thomas

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

* Havde ikke set Renés indlæg, men selvfølgelig ville det da se pænere ud, med en simpel adresse :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

René:

Hej Keld

Et eller andet sted på Facebook, kan du tilmelde din fanside dit navn. Fx hedder min hjemmeside www.trendfighter.dk og min Facebook fanside www.facebook.com/trendfighter

Det kan vist ikke blive meget kortere, og jeg tror ikke det kan laves på anden måde lige pt. Medmindre en programmør lige at fiks på fingrene og laver noget smart. Smile

Smile

Det sted hedder www.facebook.com/username og kræver, at firma fansiden har minimum 100 medlemmer.

De bedste hilsner
John Nielsen
Nielco IT

www.facebook.com/NielcoIT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlægene.

Jeg skal vist op på 100 fan, så hjælper det jo en del. (Der er frit slag for Amino brugere)

Der er sikkert ingen der kender til henvisningslinket. Så den lader vi stå åben.

Tak for de gode svar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Her kommer lige lidt du kan tænke over, som forhåbentligt kan hjælpe dig endnu bedre på vej. Jeg kun ude på at hjælpe, husk jeg på din side

Det vigtigt du er proaktiv, hvis du skal have flere fans. Det nytter ikke at krydse fingre og blot håbe på der nok skal være nogle der tilmelder sig.

Det vigtigt du tænker over hvad du rent faktisk vil med en Facebook fanside. Er det blot en du vil have, fordi alle andre har? Er det en du regner med at vil tjene penge på? Er det den du regner med at brande dig selv eller dine produkter igennem? Etc. Hvis du ikke ved hvad målet er, hvordan når du så i mål?

Hvis du har en hjemmeside, så prøv at sætte nogle bannere op direkte til din Facebook fanside. Giv dine kunder noget godt indhold, som de kan bruge til noget. Kunden skal direkte have noget ud af at tilmelde sig, og når du endelig har fået fansene, så det i gang med viral markedsføring gennem dine nuværende fans. Gerne en kombination af begge to med det samme!

Der findes et hav af artikler allerede på nettet om dette, og det skal bare testes af, hvis du skal have succes med at få flere fans.

Ideer er sølv, udførelsen er guld!

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber lige jeg må bryde ind med et tillægsspørgsmål.

Hvis man ændrer ens profil til brugernavn, vil det gamle link så stadig virke og henvise til det nye?

Skal bare have det ændret en del steder hvis det er tilfældet, så linket ikke bliver dødt.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, super.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)