Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook og lange link plus henvisning

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Havde samme problem for et stykke tid siden og fik hjælp af et par flinke Aminoer herinde. Det lykkedes mig at lave et kort link ( www.facebook.com/Indretning ). Dette kunne jeg gøre UDEN at have 100 fans endnu. Det må også kunne lade sig gøre for dig. Desværre husker jeg ikke helt hvordan, men det er der sikkert en herinde der gør.Smile

Held og lykke med linket.

Nanna

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

René:

Hej Keld

Et eller andet sted på Facebook, kan du tilmelde din fanside dit navn. Fx hedder min hjemmeside www.trendfighter.dk og min Facebook fanside www.facebook.com/trendfighter

Det kan vist ikke blive meget kortere, og jeg tror ikke det kan laves på anden måde lige pt. Medmindre en programmør lige at fiks på fingrene og laver noget smart. Smile

 

Smile

Det sted hedder www.facebook.com/username og kræver, at firma fansiden har minimum 100 medlemmer.

De bedste hilsner
John Nielsen
Nielco IT

www.facebook.com/NielcoIT

Er det ikke kun 25 medlemmer? Vi har lige lavet det og jeg synes da ikke, at det var efter 100 medlemmer, at vi fik det.

Med venlig hilsen

Flemming

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Er det ikke kun 25 medlemmer? Vi har lige lavet det og jeg synes da ikke, at det var efter 100 medlemmer, at vi fik det.

Med venlig hilsen

Flemming 

Hej Flemming,

Jo, det da da blevet ændret, kan jeg se.
Har netop nu ændret navnet på en side med kun 65 medlemmer., og det forløb problemfrit.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Flemming:

Er det ikke kun 25 medlemmer? Vi har lige lavet det og jeg synes da ikke, at det var efter 100 medlemmer, at vi fik det.

Med venlig hilsen

Flemming 

Hej Flemming,

Jo, det da da blevet ændret, kan jeg se.
Har netop nu ændret navnet på en side med kun 65 medlemmer., og det forløb problemfrit.

Jo, det er 25 medlemmer...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var der så lige et andet problem. Petdreams.dk er oprettet som en gruppe under en privat profil, som jeg mener var den eneste måde at gøre det på da vi oprettede, men hvordan rettes www.facebook.com/PetDreams.dk , så den linker til firmasiden og ikke en privat profil?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Langvang

Jeg har ikke fundet nogen nem måde at gøre det på. Har andre?

Det ser dog ud til, at /petdream ikke er taget endnu. Er det ikke en mulighed eller noget andet i den dur?

mvh simon

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Langvang.

Ved ikke hvordan du ændrer din gruppe, men kan du oprette en fanside i stedet, henvise dine fans fra gruppen hertil og så ad denne vej lave et link til din hjemmeside?

Måske lidt for bøvlet??

Nanna

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ellers at kravet oprindeligt var 1.000 fans/medlemmer, men det er der åbenbart slækket på.

Nu har jeg lavet www.facebook,com/fairtime til min fanside, men den mulighed, som jeg tidligere har benyttet mig af, var via DNS setup at lave en viderestilling fra facebook.fairtime.dk til min fanside (med den lange gamle adresse)

Venlig hilsen
Ole 

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at følge med i tråde herinde på Amino. Jeg lærer altod noget nyt!

Og nu håber jeg at dette link virker: www.facebook.com/www.umas.dk

Det er da i hvert fald lettere at huske end det andet lange...

Jeg synes selv jeg har en fan-side med aktivitet og deltagende "fans". Det er dejligt - og det giver både salg og besøgende på web-shoppen dagligt..

Pøj pøj med jeres sider.

Kh Trine

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg tog chancen og prøvede og se her http://www.facebook.com/DinAloeVera

Dette var kun med 29 FAN så hvis det er 100 så er det med mine private venner måske.

Super godt og tak.

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)