Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomielev søger en elevstilling på et hotel...kan I hjælpe mig ??? Kan arbejde gratis i en måned hvis nødvendigt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en frisk, kvik,udadvendt pige på 23 år, som søger efter en elevplads på et hotel. 

Jeg har gået på markedsføringsøkonom og er nu i gang med HGS  og mangler derfor en elevplads på et hotel i 2 år. 

Igennem mit studie  har jeg arbejdet indgående med at analysere af regnskaber og lave bogholderi samt markedsføring af produkter. Desuden er jeg vant til at arbejde med Microsofts officepakke især Excel samt Bewistat.

Ved siden af mit studie har jeg en deltidsjob på CabInn hotel som HR medhjælper,

 hvilket jeg er super glad for , og derfor har valgt at gå et skridt opad organisation, derfor vil jeg nu gerne søge en elevstilling som økonomielev på et hotel, hvor jeg kan lære alt der er at vide om hoteldrift.

Desuden er jeg en ansvarligfuld person og stræber efter at yde mit bedst i alt hvad jeg foretager mig. 

 

Jeg vil gerne vide om der nogen som kan hjælpe mig med en elevplads på et hotel, 

da allerede har søgt i utallige mange steder hvor det ender med nej, jeg er desperat efter en elevstilling, 

da det er mit brændende ønske om at slå mine folder indenfor hotelbranchen.

I kan kontakte mig og få mere info

p.s. jeg  vil godt tilbyde en måneds gratis arbejde, hvis det er nødvendigt for at få en elevstilling på et hotel.

 

Mvh. Bowwow

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)