Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook domæne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hvor og hvad oprettet jeg mit eget facebook domæne? Koster det noget?

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du helt præcist?

Facebook-domænet er jo optaget, så det kan du ikke få.

Hvis det er en gruppe eller side, du mener, så opretter du den inde på facebook.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået oprettet en gruppe for min side og ikke en fanside. Hvad er forskellen?

Ville det ikke være ok at fortsætte med gruppen istedet for en fanside ?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maelstrom

Facebook fansider er primært for brands, kendte mennesker, en holdning etc.  Fansider oprettes ofte af virksomheder med profit/branding i tankerne.

Om det skal være den ene eller den anden, er vist en smagssag - der er dog lidt forskellige værktøjer. Det hele handler om hvordan du bruger mediet, fremfor hvad det hedder. Mange opretter bare en gruppe eller fanside, og så kommer medlemmerne eller fansne nok. Skab noget godt indhold for dine medlemmer eller fans, så tror jeg det ligegyldigt om det en gruppe eller fanside.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

René:

Hej Maelstrom

Facebook fansider er primært for brands, kendte mennesker, en holdning etc.  Fansider oprettes ofte af virksomheder med profit/branding i tankerne.

Om det skal være den ene eller den anden, er vist en smagssag - der er dog lidt forskellige værktøjer. Det hele handler om hvordan du bruger mediet, fremfor hvad det hedder. Mange opretter bare en gruppe eller fanside, og så kommer medlemmerne eller fansne nok. Skab noget godt indhold for dine medlemmer eller fans, så tror jeg det ligegyldigt om det en gruppe eller fanside.

Tak Rene jeg fortsætter med min gruppe :)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)