Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra kapaciteti Kina...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Vi har netop startet eget kontor i Kina, der åbnede den 1. oktober. Kontoret skal primært være bindeled mellem os og producenterne og sørge for at "holde dem i hånden" fra en ordre placeres til den leveres og sikre de rigtige leverancer til de rigtige priser til den rigtige tid.

Vi har fastansat Yun Wang, som tidligere har deltaget i dette forum. Hun er kineser af fødsel, har boet i Grønland og i Danmark i kort tid, skriver perfekt dansk og taler flot dansk og er kort sagt en haj til hendes arbejde

Vi har allerede rimeligt travlt dernede, men kan forudse at vi får noget ekstra kapacitet de kommende uger. Hvis der er nogle Aminoer, der har lyst og behov til at udnytte noget ledig kapacitet til for eksempel:

- baggrundscheck af, eller besøg hos en leverandør
forhandling af priser (en kineser står næsten altid stærkere mod en kineser)
- opsamle leverancer af vareprøver fra flere leverandører til én samlet forsendelse til Danmark
- arrangere forsendelser med skib, UPS, DHL eller TNT

... kan jeg tilbyde det til en særdeles lav Amino-pris.

Henvendelser er velkomne til os på tlf. 87 26 00 46 eller pr. e-mail direkte til mig på kim@tropefisk.dk.



Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

 

 

Jamen det er da absolut interessant. Vi er jo mange Amino''er der er ved at sætte ting i gang i Fjernøsten, så det lyder rigtigt godt. Hvor i Kina er I/Yun Wang lokaliseret??

Martin
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

For øjeblikket i Jiangsu som ligger nord for Shanghai, men der påregnes i forvejen en del rejseaktivitet i de mest "aktive" handelsområder, så det bør ikke være nogen hindring. Rejser til Beijing og Hong Kong er under forberedelse og vil ske indenfor de kommende måneder.

Jeg kan da nævne at prisen til jer Amino''er vil blive meget tæt på mine bruttoomkostninger, da det i første omgang handler om at få "holdt toget i gang" indtil vores opgaver er tilstrækkeligt veldefinerede. I kan derfor regne med endog særdeles attraktive priser.

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er Yun her. For 2 år siden, arbejdede jeg i Dongguan og Shenzhen. Lige nu bor jeg i Nanjing (hovedstad i Jiangsu provins, 4 timers kørsel fra Shanghai).

Tak for Martin at rose mig. Så skal jeg arbejde virkelig som en hej;)

Med venlig hilsen

Yun Wang
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Lyder spændende! Jeg bor selv i Kina (Shanghai).
Held & Lykke

Med venlig hilsen

Siv


Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

 

Ser spændende ud.

 

Vi arbejder selv med et projekt i Kina. Vi har oprettet et forbrugspanel, hvor igennem det er meningen at vestlige virksomheder kan teste afsætningspotentialet for deres produkter igennem fokusgruppeundersøgelser.

 

I den sammenhæng bliver det relevant at få fragtet kundernes varer til Kina.

 

Udover det ser jeg et grundlag for et samarbejde ifm. tilbuddet om foretagelsen af fokusgruppeundersøgelser.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)