Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkommen til Amino Plus'ernes helle

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Virker som en fejl :)

Første gang jeg kunne godkende et deMib indlæg..

Jeg kunne simpelthen ikke lade være.. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg principielt er imod at man deltager Amino-brugerne op i A og B kategorier uden anden parameter ned at nogle er plus-medlemmer men jeg er også en af dem som ikke tænker på Google og metatags (hedder det det) når jeg skriver på forum.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Jeg må indrømme at jeg principielt er imod at man deltager Amino-brugerne op i A og B kategorier uden anden parameter ned at nogle er plus-medlemmer men jeg er også en af dem som ikke tænker på Google og metatags (hedder det det) når jeg skriver på forum.  

Hej Bent

Tanken er nu mere at indlæggende her ikke bliver indekseret af Google og man så ikke risikerer at se sine mere private spørgsmål blæst ud til hele verden. Det kan være ting personale, chefen, Skat etc. ikke skal se.

Dbh Martin

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, du skal nok passe på med at udstede "garantier" der ikke helt holder :)

1) Google kan GODT se med her - det kræver bare at en annonym person hos dem opretter en plus-konto. Det kan alle. Alternativt skal der nok være nogle af de eksisterende plus-medlemmer der fortæller Google hvad der sker bag "lukkede" døre, hvis de mener det kan gavne dem (=skade en konkurrent)

2) Chefer kan også se med

3) SKAT kan også se med

Så, alt i alt er det her jo ikke specielt lukket og sikret. Det er bare ikke alle Aminoer der har adgang og søgemaskinerne kan ikke indeksere det. Lad os holde os til den defination :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Martin, du skal nok passe på med at udstede "garantier" der ikke helt holder :)

1) Google kan GODT se med her - det kræver bare at en annonym person hos dem opretter en plus-konto. Det kan alle. Alternativt skal der nok være nogle af de eksisterende plus-medlemmer der fortæller Google hvad der sker bag "lukkede" døre, hvis de mener det kan gavne dem (=skade en konkurrent)

2) Chefer kan også se med

3) SKAT kan også se med

Så, alt i alt er det her jo ikke specielt lukket og sikret. Det er bare ikke alle Aminoer der har adgang og søgemaskinerne kan ikke indeksere det. Lad os holde os til den defination :)

Nu går jeg ud fra at folk godt kan tænke lidt selv.
Jeg udsteder ingen garantier, jeg fortæller blot at Google ikke indekserer indholdet og det derfor er lidt mere privat.
Og længere er den såmænd ikke.

Dbh Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Martin, du skal nok passe på med at udstede "garantier" der ikke helt holder :)

1) Google kan GODT se med her - det kræver bare at en annonym person hos dem opretter en plus-konto. Det kan alle. Alternativt skal der nok være nogle af de eksisterende plus-medlemmer der fortæller Google hvad der sker bag "lukkede" døre, hvis de mener det kan gavne dem (=skade en konkurrent)

2) Chefer kan også se med

3) SKAT kan også se med

Så, alt i alt er det her jo ikke specielt lukket og sikret. Det er bare ikke alle Aminoer der har adgang og søgemaskinerne kan ikke indeksere det. Lad os holde os til den defination :)

Hvis "chefen" eller konkurrenten er Amino Plus, er der jo også helt åbne døre. Wink
Jeg er helt sikker på, at jeg ikke er den eneste indenfor IT sikkerhedsbranchen, der har set de indlysende fordele ved at være Amino Plus medlem.

Så jeg giver Mikkel 110% (jo, det kan vi godt i Jylland ) ret vedrørende de begrænset lukkede døre. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, jeg skriver det jeg gør fordi jeg har erfaret fra andre af den type "lukkede" klubber, at folk fejlagtigt tror at de så er fri for at Google, skat, en ansat eller arbejdsgivere ikke kan se hvad der skrives. Men faktum er, at det kan de og at det kan få meget kedelige konsekvenser hvis de gør.

Du annoncerede jo selv området på denne måde:

Så har i fået jeres første forum, hvor vi uden at Google kan følge med, kan diskutere hvad som helst.
Her vil vi hver gang der kommer nye plus fordele, fortæller om dem og på den måde holde jer orienteret.
Dertil kan i snakke sammen om alle de ting som ikke rager hele verden.

Og til dette må jeg så igen understreget at Google's redaktører sagtens kan se det vi skriver og at jeg MEGET kraftigt vil anbefale folk ikke at snakke om ting som strider mod Googles guidelines på en måde, så det kan spores tilbage til deres forretning. Det gælder uanset om det foregår her - i en lukket debat - eller om man stiller siog op og råber det på Rådhuspladsen. Jeg har set lidt for mange gange hvor galt det kan gå.

Hemmeligheder skal man holde hemmeligt, ellers er det ikke hemmeligheder så længe :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i at man skal passe på og det er fint du skriver det.
Jeg har ændret teksten lidt på "Plus forumet" så folk kan forstå det lidt bedre.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har en hemmlighed som google ikke må se.

Og det er ...

Nå, det havde jeg sku lige glemt igen (:

Men hej med jer....

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Åh Gud ske Tak og lov.  
skal vi tale intimbarbering!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)