Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde har ikke modtaget sin vare - hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige hørt om de 25000 før??? Er det ikke fordi du har bestilt afhentning.

Men det kan jo tænkes at Post DK er træt af at have penge ude hos mindre virksomheder der går konkurs. Kan forestille mig at det må koste dem en del i øjeblikket.

Med hensyn til Maxibrev kontra pakkepost, så har vi kun oplevet det ske 3 - 5 gange det sidste års tid. Og det er til trods for at vi gennemsnitlig sender maxibreve for omkring 30000 om måneden. Heraf en stor del til udlandet. En god ting er at sørge for det er tydeligt hvor det skal returneres hen hvis ikke de kan finde modtager adressen.

En del af vores kunder har tegnet en total forsikring som dækker deres varer AB fabrik hos deres leverandør og helt ud til slut brugeren. Bliver en pakke væk med post DK, dækker denne forsikring. Den koster vidst kun en promille af vare beløbbet. Den dækker endvidere brand vand og tyveri.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)