Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

føler mig snydt!!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi blev ringet op af en "ven"  fra <firma> i <adresse> ang. en ombygning i virksomheden. Han spurgte om vi kunne udarbejde et tilbud til ham hvor vi gerne skulle skrue prisen lidt op så han kunne få bygget sin egen butik på <en anden adresse>, som vi også skulle lave tilbud på. det hele statede med et opklad i starten af Oktober. vi have en dedline som var umuligt at nå til at gøre tilbudet færdig for den første butik. efter noget tid fortæller han os at mit firma står for projektet og alt skulle forgå igennem mig. jeg har harft utalige møder med forskellige firma der skulle løse disse 2 opgaver, samt køret rundt for at finde de billigste løsninger til ham.

Vi brgyndte så at trække os tilbage efter 4-6 uger efter start, på grund af at han hele tiden udsatte projektet som jeg os spurgte ind til flere gange om han var sikker på at det blev til noget hvor efter han sagde ja( flere gange). Jeg sendte ham så en regning fra en af de ingeninør der har været ude for at tjekke en bærende stolpe( som jeg bad ham om at betale inden 8 dage(som han ikke gjorde). fordi han sagde at det var min fejl at han sendte en regning!!?? da han troed at det var gratis for disse tilbud??

Og det gjor at vi sendte ham en regning på den tid vi havde brugt på begge projekter, med en time pris på 175 ex moms.( ialt ca. 18500kr) langt under det man normalt tager for dette arbejde. til min store overraskelse nægtede han at betale regningen fordi han troed at det var gratis for de tilbud og alt andet arbejde vi havde lavet ind til videre. Jeg mener selv at jeg kan tage betaling fra det øjeblik han sagde at mit firma stod for projektet.. eller er det bare mig??? jeg virkelig brugt lang tid på det og har arbejdet meget hårdt for alt skulle blive efter hans hoved.

hjælp mig!!!!

det jeg har lavet:

-møder med 13-16 firmaer

-kørte ud for at tjekker priser for alle de ting han skulle bruge( min. 25 forskellige steder)

-indhentede tegninger fra kommunen

-indhentede priser for makiser til en anden butik der til høre ham

-opbevaring af is boks under ombygning/ vinter(har den stadig)

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Star Service

Her på Amino hænger vi ikke andre virksomheder ud, så jeg har slettet de virksomheds og adressereferencer der er i dit indlæg.

Og når det så er på plads kan vi jo komme til sagen.

Hvordan er din aftale med ham skruet sammen? - Kører det efter noget AB92 eller en anden form for kontrakt?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)