Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina transport

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, jeg hører i er ret kvikke herinde  ;-)

Jeg skal hente 1000stk dvdafspillere fra kina, de vejer ca 1kg pr stk.

Jeg har fået nogle sampels hjem igennem ems, 2 stk til 110usd i forsendelse.

Men nu skal vi have en større ordre hjem, ca 1.1ton. fylder 2 meter høj europalle i volumen.

Sagen er, jeg stoler på firmaet, har handlet express med dem før, men jeg synes jeg får en meget høj pris ang, shipping by sea.

Hvad vil det koste at få sendt 2europaller, på i alt 1.1ton fra Kina til dejlige Danmark?

Hvilke firma skal jeg anbefale dem at bruge? hvad er billigst? jeg kan sagtens vente 2mdr medat modtage varene, ingen problemmer der.

Men hvad vil den realle pris være på fragten? jeg er lidt i tvivl.

mvj

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MVJ,

Venligst oplys mig hvor det skal afhentes, samt hvor vi skal levere. det har en betydning for prisen.

Hvem står for indfortoldning?

Skal varen forsikres - Hvad er værdien på forsendelsen.

Har du andre spørgsmål, så kontakt mig på ki@cslogistics.dk eller ring 27834402.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Starmax,

Ja, her får du nok lidt blandede svar, da der mangler oplysninger.

Jeg vil anbefale at i handler FOB (free on board), så din leverandør levere til havnen. Så har du lavet en aftale med et dansk speditørfirma, som sørger for at bringe ordren til din hoveddør. Dvs. står for indfortoldning osv. Det er et stort arbejde selv at gøre det, og de har prøvet det 1000 gange.

Derved kan du så prøve at ringe til DHL, DVS og andre speditører og hører om priser. Dermed får du et reelt billede af hvad priserne for fragt er.

Og husk nu at være importørregistreret, ellers giver det en masse bøvl.

Venligst

Per Aaskov

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Alt afhængig af hvor i kina der er tale om vil jeg umiddelbart tro at 3-4.000 kr vil være et realistisk bud. Personligt har jeg selv rigtigt gode erfaringer med Primecargo som har kontorer i kina. Men prøv at forhør dig forskellige steder da prisen kan variere en del.  Husk at spørge efter en " All in " pris.

Primecargo.dk

DVS.com

 

Fra Køge
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten, jeg har sendt dig en mail.

Det skal sendes fra Shenzhen, og bringes til Køge.

Indfortoldningen har jeg ikke forstand på, men jeg plejer bare at få en reging sendt med, når jeg bestiller ems express, er det ikke på samme måde det foregår??

Værdien er på ca 60.000kr Hvordan er varene forsikret standart?

Jeg har også lige skrevet til Primecargo, nu må vi se hvad de svarer,

mvh

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Jeg har gode erfaringer med Team Freight. De ligger i esbjerg.

 

Vh

Blumenskau

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved at Alpi er god til fragt fra udlandet, så prøv evt. at kontakte dem

 

Martin Mose

www.seasonimport.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Gør for gud skyld som der er nævnt længere oppe i teksten import altid FOB (Havn) så kan de kun tørre dig lidt på din FOB omkostning. Spørg nogle af de normale speditører og få en all in pris fra FOB (Havn) til dør (by)

Udlandske fragt fragtkøbere bliver tit tørret når de bestiller CIF sendinger, da de tit kun bliver afregnet til ankomst Århus/KBH eller Hamburg og så for du ydeligere en regning for DDU/DDP charges

Jeg betaler idag USD 40,- all in W/M (tons/cbm) for min eksport til Shanghai/Qingdao/Ningbo og lidt mere for Zhongshan. Jeg har 120,- all in W/M (tons/cbm) i import men bevæger ret store mængder dyrt og tungt gods i begge retninger. men så har du en rettesnor...

Good luck

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Starmax,

CS Logistics kan løse opgaven for DKK 3500,- inklusive indfortoldning, forudsat du har toldkredit.

Varen sendes Port - Køge, dvs du skal købe varen fob - Free on board.

Varen er ikke forsikret og sendes jævnfør NSAB 2000.

Har du nogen spørgsmål - er du velkommen til at kontakte mig på 27834402 eller ki@cslogistics.dk.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Køge
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Det lyder godt, 3500kr lyder som en fair pris.

Jeg har ikke toldkredit, hvad er det? hvordan gør jeg det?

 Hvad koster det at forsikre varen?

mvh

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)